Cuneax Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Kom igjen nå, folkens, flere tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Egentlig ganske labre greier. Fikk litt vondt inni meg da jeg hørte på den. Uoppfinsomt, kjedelig og kvalmende tregt. Hørte bare de to første låtene og det ga absolutt ikke mersmak. Dj Stalin. Retire now plx. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 haha det her var bare skikkelig elendig å gidde å bruke tid på det her i hele tatt.. sånn musikk som gir trance/techno sjangeren dårlig rykte. umusikalskt monotomt, kjedelig, lite oppfinnsomt, dårlige toner lyder (men det er vel kanskje vitsen?) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Heftige saker! <3 7082541[/snapback] Som dere alle ser, så er Mads en fornuftig person. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Som dere alle ser, så er Mads en fornuftig person. eller ikke.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Heftige saker! <3 7082541[/snapback] Som dere alle ser, så er Mads en fornuftig person. 7082843[/snapback] Jeg forteller bare sannheten. Som dere alle ser, så er Mads en fornuftig person. eller ikke.. 7083171[/snapback] Du skjønner det da du blir eldre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Sannheten er ofte ikkje slik vi tror den er. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold! 7083310[/snapback] Jeg håper noen finner identiteten hans og kverker han før noe slikt skjer. Godt varg kommer ut om noen få strakser, så kan han ta jobben. Kanskje den gode djen faller på en haug glassbiter også? Endret 16. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Varg og jeg er ganske close altså. Han er snill som et lam, det er helt sant! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold! 7083310[/snapback] Hva med å komme med "The Absoulte Worst Hits of DJ Stalin"? Samle alle de verste på en, vakker plate. Endret 17. oktober 2006 av Fisker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold! 7083310[/snapback] Hva med å komme med "The Absoulte Worst Hits of DJ Stalin"? Samle alle de verste på en, vakker plate. 7088280[/snapback] Det er vel det nærmeste man kommer "The Brown Note OST". Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 DJ Stalin kommer med trusler om å gi ut en "Least Worst Hits Volume 2"... Da skal jeg love dere at volum 1 låter som himmelen i forhold! 7083310[/snapback] Hva med å komme med "The Absoulte Worst Hits of DJ Stalin"? Samle alle de verste på en, vakker plate. 7088280[/snapback] Håhå, det hadde vært fantastisk <3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 NiµGGER ønsker ikke å gjøre denne forbrytelsen mot menneskeheten. Det holder lenge med den samlinga her (hvis det ikke blir en veldig stor etterspørsel etter en sånn samling, da :! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 NiµGGER ønsker ikke å gjøre denne forbrytelsen mot menneskeheten. Det holder lenge med den samlinga her (hvis det ikke blir en veldig stor etterspørsel etter en sånn samling, da :! 7095911[/snapback] Vi vil ha! Vi vil ha! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Får se om et år eller to, når legenden om DJ Stalin har gått på folkemunne i det vidstrakte land. En morsom ting jeg har lagt merke til her er de åpenbart enorme fordommene mot DJ Stalin. Den første låta har jeg produsert, som straff, men da jeg ga den ut i juni, fikk den noe bra feedback og noe konstruktiv kritikk. Med én gang den sniker seg med i en DJ Stalin-samling, da blir det bare: "DRITT!", "Verste jeg har hørt" osv. Hva er opp med fjortisfaktoren her? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Har bare hørt Afraid of the children eg, og det var nok Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Noe av det beste jeg har hørt på lenge. Kanskje slått av det strålende J-Pop bandet Every Little Thing. Kan ikke vente til DJ Stalin - Volume 2 kommer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Den siste låta er høykultur på sitt... aller høyeste. Snakker vi om en gjenfødt Frank Zappa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå