Bitesizedmoose Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har en Nokia 6610, og jeg ønsker å vite hvordan jeg kan sende et bilde fra min telefon til en annens via infrarød overføring. Jeg finner ikke noe i menyene om å sende med IR, jeg finner bare "aktiver IR-mottak". Takk! Lenke til kommentar
glosi Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dersom telefonen støtter å sende bilder ville jeg slått på ir, deretter gått til bilde jeg skulle sende og trykt på alternativer/mer/valg for bildet. Her vil du mest sannsynlig finne send via ir. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Med 6610 kan du ikke sende noe ved hjelp av IR! Eneste som kan sendes med den mobilen er bilder via MMS.. Lenke til kommentar
aprilia_rx50 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Eneste du kan sende via IR på 6610 er kalendernotater. Ikke bilder eller ringetoner eller noe... Lenke til kommentar
Bitesizedmoose Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Eneste du kan sende via IR på 6610 er kalendernotater. Ikke bilder eller ringetoner eller noe... 7070156[/snapback] OK, da får jeg sende med mms, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå