anki Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Heisann! Har en kollega som har 2 partisjoner på harddisken, C og D. Det viser seg nå at han bare vil ha C: og vil derfor fjerne D: slik at han får mer diskplass til C:. Har hørt om et program som heter Partision Magic,men vet ikke hvor en får tak i dette programmet eller om det er det rette å bruke? Håper noen har litt mer peiling enn meg! :smile: anki Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Skal du bruke nevnte program, burde du lage sikkerhets disketter. Siden programmet kan ødelegge litt. Har opplevd det selv. og da er det fint å ha diskettene! Lenke til kommentar
anki Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Oki, så jeg skal bare kopiere alt på harddisken over på disketter? Vet du noe om hvor jeg får tak i dette programmet og om det kan fjerne partisjonering eller bare endrer det størrelsen på de? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Partition Magic ( som du forøvrig finner her ) kan både forandre og slette partisjoner. Men for å få alle funksjoner må du betale $69.95 Lenke til kommentar
anki Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Takk for hjelpen! Håper jeg får det til uten å måtte kjøpe noe :smile: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Bør kanskje nevne at det ikke er sikkert det er så lurt å ha bare en partisjon. De fleste finner det fordelaktig å ha en partisjon til system og en til data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå