Gå til innhold

Hvem er billigst på bærbar ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-05 15:03, skrev S-Blazer:

ehem! I-Buddie P4 2.4GHz til 12900,- hos PCMAX :wink:


*host hark*


 

Ta å søk på iBuddie på forumet, og les litt mer om den. Kan jo knapt kalles en bærbar, med eksternt batteri stort som en videokassett og innmat fra stasjonære pc'er. Tror iBuddie går under kategorien desktop replacement. Du rekker ikke å se en DVD på flyplassen en gang uten å ha stikkontakt. Vurderte faktisk å kjøpe en iBuddie selv, men jeg droppet det (av ulike årsaker, blant annet skjermoppløsning på max 1024x768).

 

Så du må nok tenke deg om to ganger før du kaller iBuddie en bærbar mr S-Blazer. :smile:

 

oyoz

Lenke til kommentar

Jeg har også lagt mine øyne på Zepto sin Znote 2002, denne virker som en bra laptop med mye ytelse for pengene. 14,1" skjerm trekker litt ned, men du får i hvert fall SXGA+ skjerm uten at dette trekker prisen så voldsomt opp.

 

Husk å sjekke skjermoppløsning, skjermkort, og om prosessoren er laget for bruk i mobile enheter (eks. P4-Mobile), skal du ha en såkalt desktop replacement kan du akseptere andre spesifikasjoner. Et godt råd: søk på nettet, les artikler, hør på folk med erfaring (f.eks fra dette forumet, dinside.no, hardware.no osv...) <b>før</b> du kjøper. Det er lett å drite seg ut hvis du bare kjøper på en "fancy" spesifikasjon.

 

Lykke til

(jeg skal kjøpe ny laptop nå, så er det noen som har andre tips i klassen Znote 2002, er det bare å svare)

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...