anarkisten Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Lurer på hvem som er billigst på bærbare. Komplett? PS Data? PC Max? Husker noen som hadde ganske rimelig der man også hadde litt mulighet til å sett sammen ting selv, noe man sjeldent har på bærbare. Husker ikke url. Er forresten Elkjøp absolutt bare å glemme..? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Det spørs jo hvor mye du vil legge i en laptop. Jeg har nettopp kjøpt meg en Dell Latitude, 1,2 GHz, 20 GB HD, 14" TFT, infrarød, nettverkskort, modem, cdrw, 120 MB RAM++ For det betalte jeg 13000,- inkl. porto. Det synes jeg var en ok pris. Lykke til:-) Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 ehem! I-Buddie P4 2.4GHz til 12900,- hos PCMAX :wink: *host hark* Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 prøv http://www.kelkoo.no Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 15:03, skrev S-Blazer:ehem! I-Buddie P4 2.4GHz til 12900,- hos PCMAX :wink:*host hark* Ta å søk på iBuddie på forumet, og les litt mer om den. Kan jo knapt kalles en bærbar, med eksternt batteri stort som en videokassett og innmat fra stasjonære pc'er. Tror iBuddie går under kategorien desktop replacement. Du rekker ikke å se en DVD på flyplassen en gang uten å ha stikkontakt. Vurderte faktisk å kjøpe en iBuddie selv, men jeg droppet det (av ulike årsaker, blant annet skjermoppløsning på max 1024x768). Så du må nok tenke deg om to ganger før du kaller iBuddie en bærbar mr S-Blazer. :smile: oyoz Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 hvem som er billigst på bærbar er litt vanskelig å vurdere, siden de fleste forhandlerene selger hvert sitt merke...el-kjøp kan av og til komme med et tilbud der du får bra specs for pengene...men hvis du bryr deg om service og kvalitet tror jeg zepto sin z-note 2002 bør være med i vurderingene dine... vh krister Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg har også lagt mine øyne på Zepto sin Znote 2002, denne virker som en bra laptop med mye ytelse for pengene. 14,1" skjerm trekker litt ned, men du får i hvert fall SXGA+ skjerm uten at dette trekker prisen så voldsomt opp. Husk å sjekke skjermoppløsning, skjermkort, og om prosessoren er laget for bruk i mobile enheter (eks. P4-Mobile), skal du ha en såkalt desktop replacement kan du akseptere andre spesifikasjoner. Et godt råd: søk på nettet, les artikler, hør på folk med erfaring (f.eks fra dette forumet, dinside.no, hardware.no osv...) <b>før</b> du kjøper. Det er lett å drite seg ut hvis du bare kjøper på en "fancy" spesifikasjon. Lykke til (jeg skal kjøpe ny laptop nå, så er det noen som har andre tips i klassen Znote 2002, er det bare å svare) Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå