Gå til innhold

Jeg har funnet opprinnelsen til universet!

Propofol

Anbefalte innlegg

Vil bare fortelle om en liten rar episode da jeg ble helt satt ut av spill. Klokken var 6 om morgenen og jeg hadde fått veldig lite søvn dagene før. Ta forbehold om at dette kan høres ut som en tripprapport. Here it goes:

Jeg våknet opp klokken 6 om morgenen og følte meg skikkelig uvell. Noe var bare helt rart, men uten at jeg var klar over hva. Da jeg gikk inn på kjøkkenet hadde ingen andre i huset mitt våknet. Jeg tok et glass ned fra skapet for å skjenke meg et glass vann, noe som gikk ekstremt sakte. Tenkte at "..øh.. hvorfor har jeg ikke muskelkraft?".

Etter en liten stund gikk jeg i brødboksen og hentet frem to halvgamle skiver. Jeg klarte ikke tanken på mat, men bestemte meg for at jeg måtte få i meg noe næring. Var helt hundre prosent sikker på at lavt blodsukker var grunnen til at alt var så jævlig. Jeg hentet meg frem en tube nugatti og satt meg ned ved bordet.

De to brødskivene foran meg så litt sær ut. "Jeg vil nå ha nugatti på de" tenkte jeg og følte meg særdeles smart. Jeg klemte nugatti på brødskivene i sånn "majonesmønster" og plutselig ble jeg totalt satt ut av spill. Jeg hadde plutselig funnet ut formelen for alt liv i universet, jeg trodde jeg var smart som bare faen og tenkte at dette måtte være den fenomenale løsningen på alt. Det var noe med bevegelsene jeg klemte nugattien i som var så sinnsykt übergenialt, mens jeg lurte hvorfor ingen hadde tenkt på dette før.

Så etter en stund kom jeg til meg selv igjen. Da var jeg i stand til å evaluere min geniale løsning på "alt". Desverre så kom jeg frem til at planen/formelen min ikke var smartere enn å skrelle en banan. :D

Endret av eilertsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil bare fortelle om en liten rar episode da jeg ble helt satt ut av spill. Klokken var 6 om morgenen og jeg hadde fått veldig lite søvn dagene før. Here it goes:

Jeg våknet opp klokken 6 om morgenen og følte meg skikkelig uvell. Noe var bare helt rart, men uten at jeg var klar over hva. Da jeg gikk inn på kjøkkenet hadde ingen andre i huset mitt våknet. Jeg tok et glass ned fra skapet for å skjenke meg et glass vann, noe som gikk ekstremt sakte. Tenkte at "..øh.. hvorfor har jeg ikke muskelkraft?".

Etter en liten stund gikk jeg i brødboksen og hentet frem to halvgamle skiver. Jeg klarte ikke tanken på mat, men bestemte meg for at jeg måtte få i meg noe næring. Var helt hundre prosent sikker på at lavt blodsukker var grunnen til at alt var så jævlig. Jeg hentet meg frem en tube nugatti og satt meg ned ved bordet.

De to brødskivene foran meg så litt sær ut. "Jeg vil nå ha nugatti på de" tenkte jeg og følte meg særdeles smart. Jeg klemte nugatti på brødskivene i sånn "majonesmønster" og plutselig ble jeg totalt satt ut av spill. Jeg hadde plutselig funnet ut formelen for alt liv i universet, jeg trodde jeg var smart som bare faen og tenkte at dette måtte være den fenomenale løsningen på alt. Det var noe med bevegelsene jeg klemte nugattien i som var så sinnsykt übergenialt, mens jeg lurte hvorfor ingen hadde tenkt på dette før.

Så etter en stund kom jeg til meg selv igjen. Da var jeg i stand til å evaluere min geniale løsning på "alt". Desverre så kom jeg frem til at planen/formelen min ikke var smartere enn å skrelle en banan.

7058857[/snapback]

Ah nuggati hallunisasjoner slår til igjen. Jeg har selv opplevd en Majones hallunisasjon en sen kveld etter alt for mange timer med PC. Da er jeg fast bestemt på at jeg fant ut hvor Elvis har dratt, men ingen trodde meg og forsikret meg om at Elvis er død og begravet. Elvis er ikke død, han ble bare lei av Jorda og dro hjem.

Lenke til kommentar
tror det meste som kommer ut av en sånn tråd bare vil kunne tydes av de som er like rusa som den som skriver det, nevertheless, det hadde sikkert kommet noen morsomme historier ut av det...

7063315[/snapback]

neinei. hvis vi slår sammen alt i tråden, vil vi kunne finne den skjulte meningen som vil lede til Meningen med livet, universet og alt.

Lenke til kommentar

Man kan lære mye av seg selv med slike stoffer, men det er stoffer man bør ha respekt for...

Eneste jeg har vært borti i den gruppen er salvia, men kan ikke si at jeg lærte noe av det. :!:

EDIT; Tidligere rett før jeg sovnet tenkte jeg på mye rart, men en kveld fant jeg ut hvordan bibelen ble skapt. Men jeg husker ikke hva jeg tenkte bare at jeg hadde svaret. :!:

Men de sier faktisk hjernen er mest effektiv rett før man sovner, greier man å holde det stadiumet så kan du virkelig se hva fantasien din er god for. Desverre greier jeg det ikke lenger, men det var morsomt nå jeg låg der i halvsøvne. :!:

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...