Gå til innhold

Fredag 13 i dag

AlleDager

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cry:

Liker ikke fredag 13.

Den er skummel.

:laugh:

7058865[/snapback]

Siden dette er Off Topic så spør jeg deg bare: Hvor gammel er du?

Ontopic: Tja, fredag den 13 er for meg omtrent det samme som fredag den 12, eller onsdag den 24, bare en vanlig dag.

Lenke til kommentar

Liker ikke fredag 13.

Den er skummel.

:laugh:

7058865[/snapback]

Siden dette er Off Topic så spør jeg deg bare: Hvor gammel er du?

Ontopic: Tja, fredag den 13 er for meg omtrent det samme som fredag den 12, eller onsdag den 24, bare en vanlig dag.

7058896[/snapback]

Har det noe og si hvor gammel jeg er?

Var ment som ironi vøtt.. :roll:

Du så kanskje ikke :laugh:-smileyen (eller skjønte ikke hva jeg mente med den)

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Fritt vilt er en skrekkfilm.. I samme kategori som Villmark var, hvis du har sett den. Handler om en gjeng ungdommer som reiser på ski/snowboard tur opp i fjellet. En av de brekker beinet og de må lete etter hjelp. Finner til slutt et nedlagt hotell som de tror er tomt. Eller er det egentlig tomt? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Har det noe og si hvor gammel jeg er?

Var ment som ironi vøtt.. :roll:

Du så kanskje ikke :laugh:-smileyen (eller skjønte ikke hva jeg mente med den)

7058917[/snapback]

Spørsmålet var ikke relatert til det du skrev i det hele tatt, jeg lurer bare på hvor gammel du er.

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Fritt vilt er en skrekkfilm.. I samme kategori som Villmark var, hvis du har sett den. Handler om en gjeng ungdommer som reiser på ski/snowboard tur opp i fjellet. En av de brekker beinet og de må lete etter hjelp. Finner til slutt et nedlagt hotell som de tror er tomt. Eller er det egentlig tomt?  :dontgetit:

7058934[/snapback]

ja, har sett villmark, og den var faktisk litt bra til å være en norsk film. tror jeg skal få med meg denne filmen også. :)

Lenke til kommentar
Fritt vilt er en skrekkfilm.. I samme kategori som Villmark var, hvis du har sett den. Handler om en gjeng ungdommer som reiser på ski/snowboard tur opp i fjellet. En av de brekker beinet og de må lete etter hjelp. Finner til slutt et nedlagt hotell som de tror er tomt. Eller er det egentlig tomt?  :dontgetit:

7058934[/snapback]

Det som var litt morsomt var at regissøren innrømmet å ha "lånt" litt fra Ondskapens Hotell (eller The Shining, som filmen egentlig heter). Så at den fikk litt lunkne kritikker fra norsk presse også, men det er jo forståelig. Filmen har jo verken et politisk budskap eller handler om Ibsens siste leve år, så da kan den jo umulig være bra!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...