Gå til innhold

Minijack to din kabel. Hvor kan jeg få kjøpt en slik?

Anbefalte innlegg

Hei!

For noen år siden kjøpte jeg et Cambridge Soundworks desktop theater 2500 brukt på QXL. Nå har jeg lyst å koble det til PC'en ved hjelp av digitale utganger og innganger. På dekoderen er det en din plugg, men det er det ikke på lydkortet. (SB Live Player 5.1) desverre så viser det seg at "Minijack to din" kabelen som jeg skulle bruke ikke fulgte med settet da jeg kjøpte det. Jeg lurer på om jeg kan lage meg en slik kabel eller om jeg må kjøpe meg en et sted. I så fall hvor? Finner ingen på nettet som selger slike.

Takk for hjelpen

Bernhard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haaalooo! hjeerne!

Bare kjøp et digitalt lydkort og kopl minijacken til utgangen av pc! Men kabelen er en annen sak, de selger en 5-pols din-plugg på clas ohlson som går til en stereo minijack/to phono! Vet ikke om det er den du skal ha da men...

Lenke til kommentar

Det har du sikkert rett i, men det skal liksom følge med høytalersettet da. Vet ikke helt hvordan det funker men går ut i fra at signalene aldri skal konverteres, men at de er digitale hele veien og først konverteres i forsterker/dekoder. Slik ser kablene ut.

pic_prod179_lang1.jpg

Jeg hadde håpet at noen kunne tipse meg til en selger i Norge, men etter diverse resultatløse søk på nettet har jeg nå bestilt den fra Creative sine hjemmesider.

Takk for hjelpen til de som svarte.

Bernhard

[ Denne Melding var redigert av: bebbetufs på 2002-11-05 14:38 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...