Gå til innhold

PS3 blir utsatt til Mai i Europa?


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må si at dette ikke kom som noe sjokk. har alltid vært forberedt på nok en utsettelse. ganske synd egentlig, de havner jo forferdelig langt etter. Når de endelig får lansert PS3 er jo nesten xbox kommet med neste generasjon etter dette igjen. Men gleder meg uansett til PS3 kommer.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Har ingenting å si for Sony forsåvidt. Hvis jeg var Sony hadde jeg utsatt siden PS2 fortsatt gruser alt salgsmessing.

7058723[/snapback]

 

Flott, kanskje sony rett og slett skal legge ps3 på hylla da.

7058735[/snapback]

 

For å si det sånn. Sony taper ikke noenting på å utsette den her. De er garantert salg suksess med PS3 her uansett når den kommer. PS3 vil jo ta vekk en del oppmerksomhet fra PS2, som selger bedre enn noengang.

Lenke til kommentar
Har ingenting å si for Sony forsåvidt. Hvis jeg var Sony hadde jeg utsatt siden PS2 fortsatt gruser alt salgsmessing.

7058723[/snapback]

 

Flott, kanskje sony rett og slett skal legge ps3 på hylla da.

7058735[/snapback]

 

For å si det sånn. Sony taper ikke noenting på å utsette den her. De er garantert salg suksess med PS3 her uansett når den kommer. PS3 vil jo ta vekk en del oppmerksomhet fra PS2, som selger bedre enn noengang.

7058786[/snapback]

 

Flott for dem, dritt for oss.

Jeg HATER at Europa gang på gang skal nedprioriteres.

Lenke til kommentar
Har ingenting å si for Sony forsåvidt. Hvis jeg var Sony hadde jeg utsatt siden PS2 fortsatt gruser alt salgsmessing.

7058723[/snapback]

 

Flott, kanskje sony rett og slett skal legge ps3 på hylla da.

7058735[/snapback]

 

For å si det sånn. Sony taper ikke noenting på å utsette den her. De er garantert salg suksess med PS3 her uansett når den kommer. PS3 vil jo ta vekk en del oppmerksomhet fra PS2, som selger bedre enn noengang.

7058786[/snapback]

 

Flott for dem, dritt for oss.

Jeg HATER at Europa gang på gang skal nedprioriteres.

7058866[/snapback]

 

Jeg også. Men folk vet ikke at Sony gjør det, eller driter i det. Er jo bare å se på hvor mye Playstation selger.

 

Hva slags takk fikk MS for å lansere 360 her bare et par dager etter USA ? Tja, fra middelmådige til elendige salgstall.

Lenke til kommentar

Jeg også. Men folk vet ikke at Sony gjør det, eller driter i det. Er jo bare å se på hvor mye Playstation selger.

 

Hva slags takk fikk MS for å lansere 360 her bare et par dager etter USA ? Tja, fra middelmådige til elendige salgstall.

7058898[/snapback]

 

I japan ja...

I Europa og USA var den jo nærmest umulig å oppdrive.

Lenke til kommentar

Uff då. Blir ganske trist om dette blir tilfelle.

Eg hadde ingen planar om å gå til innkjøp av PS3 med ein gong- men det hadde jo vært kjekt å fått den ut på marknaden, slik at eg kunne fått sett den på f.eks elkjøp.

Hvis den blir utsatt 2 månader ekstra, blir det vel ganske reint logisk, 2 månader ekstra til prisen synk litt òg.

 

Nokon som forresten veit noko meir om 20gb SKUen kjem til Noreg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...