Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har MX510 nå. når jeg bruker denne blir jeg veldig stiv i håndbaken og det blir veldig ubehagelig. jeg tror hånda mi er for stor for denne type design. så jer er på leting etter ny mus. håper på god hjelp Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har MX510 nå. når jeg bruker denne blir jeg veldig stiv i håndbaken og det blir veldig ubehagelig. jeg tror hånda mi er for stor for denne type design. så jer er på leting etter ny mus. håper på god hjelp 7058655[/snapback] hva med å oppgradere til en mx 518 da? har den selv, og er storfornøyd. Ellers så kan vel kansje denne være noe: LINK Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 MX518 er vel et veldig dårlig valg når han får vondt av MX510... disse er praktisk talt identiske i utforming og ergonomi... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 nei MX518 var vel ikke så veldig godt forslag da 510 er nesten identisk Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Razer har jo et par gode mus. Litt for sensitive (synes jeg), men god utforming og relativt flott design. MSIE 3.0 er også en kjempegod mus. Her nevner jeg kun gamere. Det du var ute etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå