j**** harddisk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei, skal ta mopedlappen snart og holder på å lese teorien, er det noen som kan gi meg noen tips om hva de spør om etc, så jeg vet hva jeg skal huske på Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg skal og snart ta teori prøven. det læreren min sier er at jeg skal lese hele boken 2-3 ganger så kan han nesten garantere at jeg står mvh Jan-Ove Lenke til kommentar
yamaha_jinta Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei. Jeg er akkurat ferdig med mopedlappen og tok teoritesten på mandag faktisk. men er dumt jeg ikke blir 16 før i august neste år men uansett, jeg råder deg til å ihvertfall lese boka 1 gang grundig, da ligger du ganske godt an. jeg selv leste halve boka, ikke trafikkregler men skiltene. jeg fikk 6 feil. Lenke til kommentar
MGL Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg leste ikke i noen bok eller noe og fikk 4 feil, da kan det ikke være så vanskelig å bestå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå