Nophalax Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vell, jeg har alt spurt hva jeg burde skaffe osv osv...Men jeg har bestemt meg for et grafikkort, så jeg vil at alt skal bygges rundt det. Grafikkortet Vil helst ha 2 gig med ram, men hvis det er en annen billig mulighet så tar jeg imot med åpene armer... Dette kabinettet skal alt inn i også: Lian Li Håper folk kan hjelpe:) noe jeg tipper dere kan, siden her kan alle noe jeg ikke kan:P Peace:):) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei! Her er et oppsett jeg har: Spillepc 10k Conroe. Så kutter du ut det du ikke har bruk for i oppsettet. Om du har ønske om overklokking, så trenger du kanskje annet minne. Hilsen, efikkan.* Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei. Da har jeg spikret sammen et oppsett til deg. La til de komponentene du var ute etter. Lenke til kommentar
Nophalax Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Sweet...:D:D Den lista rocka ja.. jeg regna sammen på forskjellig, men kom fram til 14200... yeah.. Takker så mye for stiili oppsett:) Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Intel Core 2 Duo E6400?? Er ikke det litt i det tynneste laget. gå eller for en E6600... Ta et billigere hovedkort og ram Endret 13. oktober 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Intel Core 2 Duo E6400?? Er ikke det litt i det tynneste laget. gå eller for en E6600... Ta et billigere hovedkort og ram 7063192[/snapback] E6400 er den desidert beste klokkeren. Så klart er det jo ikke sikkert om han skal klokke eller ei, men den gir uansett mest "bang for the buck". Endret 16. oktober 2006 av Sean M. Lenke til kommentar
ultra89 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har sett på denne pc`en her og ble fort forelsket https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=36070 Eneste er at jeg skl legge til en HD til av samma type. Men jeg vet ikke helt om jeg vil bruke så mye penger :\ Jeg spiller Cs. 1.6 Nødvendig å legge så mye penger i skjermkort? Noen med litt peiling som kunne kommet litt ned i pris uten at den vil blir så veldig mye "dårligere" Håper på noen gode svar. mvh. Ultra O_o Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har sett på denne pc`en her og ble fort forelsket https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=36070 Eneste er at jeg skl legge til en HD til av samma type. Men jeg vet ikke helt om jeg vil bruke så mye penger :\ Jeg spiller Cs. 1.6 Nødvendig å legge så mye penger i skjermkort? Noen med litt peiling som kunne kommet litt ned i pris uten at den vil blir så veldig mye "dårligere" Håper på noen gode svar. mvh. Ultra O_o 7086918[/snapback] Du kan jo gå for et GeForce 7900GTO, ligger cirka på samme nivå som GTX. Kan faktisk klokkes opp til GTX stadiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå