Gyrid Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 "Accelerated C++" boken er den forståelig for ei som ikke kan noe som helst om programmering? Jeg må lære meg programmering i C++ for Informatik II og trenger en god bok. 7142423[/snapback] Ja, det er den - men du må være sikker på at de i kurset har fokus på høynivåbruk av C++ - ikke lavnivå-delen av C++ som er ganske lik C. Om de har fokus på den "lavnivå-aktige" delen av C++ så ville jeg vurdert en annen bok. F.eks. "The C Programming Language". Den tar opp ting som minnehåndtering på lavt nivå, pekere o.l. i større grad enn "Accelerated C++" - selv om også denne nevner litt om dette. ..kanskje du har en link til en side som beskriver hvilke emner innen C/C++ som blir tatt opp? 7143629[/snapback] jeg vet ikke, men jeg regner med at det er mer fokus på høynivåbruk av C++. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har nettop begynt på C++ og har "C++ A beginners guide Second Edition" av Herbert Schildt. Jeg synes den passer bra for en nybegynner som meg. Jeg har bare PHP bak meg. Veldig enkle eksempler og kontrollspm for hvert kapittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå