skylinepower Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hvor kan man få kjøpt ny start knapp til et vanlig midi tower. Bare kjekt og vite Endret 13. oktober 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 På de fleste elektro sjapper og bilrekvisita sjapper, bare se etter en fett impulsknapp Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 hvordan blir det med ledningene da? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Du kan bruke hvilke som helst ledninger, men abefaler å beholde de gamle ledningene siden det er en kontakt i enden av dem Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Til kr 89 får du ett komplett sett fra Microplex. Du finner det her. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Sånn knapp har jeg satt på...kjøpte den på en bensinstajon... Endret 19. oktober 2006 av Jovi60 Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 den morsomste startknappen er når du tar en skrutrekker og setter den mellom de to pinnene som er til "på-knappen" og vrir om slik at den kortslutter dem, det gir er god følelese. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Brytere får du kjøpt på Biltema eller Clas ohlson. Jeg hadde en moddet bryter fra Biltema på gamle pcen min og det var drittøft, var en slik vippebryter. Mvh Erling Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du kan jo ikke bruke en vippebryter da, eller det er jo mulig men tungvindt. Står den på lengere en 6 sek så slår jo maskin seg av. må heller bruke en impulsknapp. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du kan jo ikke bruke en vippebryter da, eller det er jo mulig men tungvindt. Står den på lengere en 6 sek så slår jo maskin seg av. må heller bruke en impulsknapp. 7112044[/snapback] Den vippebryteren jeg brukte spratt opp igjen etter at jeg hadde trykkt den ned, så det at maskinen skrur seg av etter noen sekunder var ikke noe problem. Mvh Erling Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 hva er en impulsknapp? Lenke til kommentar
cosmogs Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) hva er en impulsknapp? 7707061[/snapback] Rett og slett en bryter som skaper forbindelse mellom ledningene kun kort tid. Den skal altså ikke stå "på" eller opprettholde forbindelse, fordi den da som det står over her vil slå PC`n av og på. Hvilket de fleste av oss vil oppfatte som relativt slitsomt og lite konstruktivt. Endret 12. januar 2007 av cosmogs Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 hva er en impulsknapp? 7707061[/snapback] Du har sikkert hørt om impulskjøp, en impulsknapp er en knapp du har kjøpt som et impulskjøp, neida. En impulsknapp, eller mer presist en impulsbryter er en bryter som gir kontakt så lenge du trykker på knappen/bryteren (som ikke nødvendigvis må være en kort stund). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå