VolcomStone Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Tenkte mere på navnet ditt Erlend Heter det samme 7082293[/snapback] Hehe, grisefett da. Ikke så mange som heter det Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kest e vinkelsliparn? Måfåkagge= kest e vinkelsliparn, som sikkert betyr "kar e vinkelsliparn?" Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Kest e vinkelsliparn? Måfåkagge= kest e vinkelsliparn, som sikkert betyr "kar e vinkelsliparn?" 7084718[/snapback] Det innlegget tror jeg ble skrevet uten mål og mening. "Kest e vinkelsliparn" er jo ren dialekt også... Tror hun vil jeg skal lage kake til hun jeg Mvh, Erlend Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er ikke kagge det samme som tønne? altså er du en tulle-tønne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 kan ikke kagge være kopp og ? eller er jeg helt på feil gjorde nå ? men da kan det bli tullekopp! og det gir faktisk en mening Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg tror det kan være mye rart jeg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ett av livets store mysterier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå