Donaldduck_89 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hallo genier! Har det utrolig kjipe problemet at windows live messenger ikke vil la meg logge på. Fungerte fint med MSN versjon 7.5. Hva kan dette komme av? Får opp dette feilsøk vinduet. Klikker på reparer der, kommer opp hele lista med IP, standard gateway etc. Der får jeg grønne nedover på alle, noe som skulle tilsi at alt fungerer. Internetten min fungerer som den skal på alt annet, men vil ikke la seg logge på der. Jeg har ikke brannmur som sperrer heller. (Den i windows er slått av, SP2) Hadde noen kunne hjulpet meg med dette så hadde jeg vært veldig takknemmelig! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du lasta ned live på nytt og prøvd med den? Lenke til kommentar
Donaldduck_89 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du lasta ned live på nytt og prøvd med den? 7058621[/snapback] Jepp,samma problemet Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 slå av Zone Alarm eller din branveg så logpå etter på start opp igjen din branvegg Lenke til kommentar
Donaldduck_89 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Har slått av brannmuren/brannveggen. Dette står det på "feilsøkvinduet": Feilkode: 80048820 Utvidet feilkode: 80048412 Lenke til kommentar
persistent Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du sjekket dato og klokkeslett på maskina Denne feilen kan oppstå om du har feil dato/tid. Dette er sakset direkte hos Microsoft; "Have you checked your computer clock? What you're describing can be caused if you have the time/date set incorrectly. ". linken er her; http://www.microsoft.com/communities/newsg...f5285c25729&p=1 Kan være verdt å prøve... Lenke til kommentar
Donaldduck_89 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Tusen hjertelig takk da fungerte den som den skulle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå