genetex Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Heisann. Nå har faren min bursdag i morgen, og jeg har ingen planer om å kjøpe han noen av de vanlige gavene, ett nytt kjedelig slips, ei ny forbanna bok, eller sjokolade som han spiser opp fortere enn du kan si "hellig krig". Så derfor vil jeg kjøpe ham noe stilig! Jeg har lett litt på for eksempel www.gadgets.no, men der fant jeg ingenting. Noen som har en ide hva er mann på 48 år (eller noe ) som elsker fotball (brann), tv, røyker og går rundt 1 måned her hjemme uten en dritt å gjøre på når han ikke er på plattform? Need ur help guyz Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skaffe han en mp3-spiller kanskje? Eller en mobiltelefon med mp3-spiller på, hvis han liker å høre på musikk da. Eller kanskje et kamera? Eller noe annet som kan få ham igang med en ny hobby kanskje? Det spørs jo litt hva han liker (utenom de tingene du ramset opp da) og hva han hater... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Buttplugg er sikkert fint. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg fant en film jeg husker han likte når vi så den på TV for lenge siden. The good, the bad and the ugly, eller noe. Den klassiske stilige western filmen. Selvsagt nektet mamma å oppgi person nr sitt på cdon.com så jeg ba henne dra til helvete når huns akl vere så forbanna vanskelig å kjøpe en stygg dritt gave til ham selv da. Noen som vet om noen sider som man ikke trenger oppgi person nummer for å få bestille en fille film? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du ikke en Platekompaniet eller noe i nærheten du kan gå til og kjøpe i? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 www.dvdhuset.no Trengte ikke engang lage meg bruker der, bare skrev inn navn osv, og kjøpte en film som sikkert er 18 års, jeg er 17, sjekker det sikkert ikke heller Stilig side! Jaja problem fixed folkens Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kjøp noen sigarer til han i samme slengen også. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Buttplugg er sikkert fint. 7058349[/snapback] Genialt! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Siden han er brannfan, hadde kanskje noen branneffekter vært noe...? Brannspillet, en CD, etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå