Garegaupa Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Eg sat akkurat og las på denne artikkelen på VG Nett om flyulykka på Stord, og la då merke til dette avsnittet her: "- Hun er en helt. Det er det ingen tvil om, sier en stolt mor Greta til den færøyske avisen Sosialurin." No betyr sikkert "sosialurin" noko heilt fornuftig på færøysk, men på norsk vart det i alle fall litt utilsikta moro ut av det... Kanskje eit fint slagord hadde vore: "Sosialurin - berre pissprat dagen lang!" Endret 12. oktober 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
nets Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 :!: Genialt! Noen må sende en mail til de å si iffra Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Haha, såg da eg og, kan jo vera at da er ein tanke bak navne Endret 13. oktober 2006 av tfoyen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg vet dette er en urgammel tråd, men hvis dere faller over den igjen, så vil jeg bare forklare at "sosialurin" betyr "sosialen", eller mer korrekt: "Samfunnet" Men, dere har jo rett, det er et morsomt navn Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja! Utrolig viktig å påpeke slikt som folk har glemt for leeeeenge sia. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Man lærer så lenge man lever Xecuter88. Du vet aldri, kanskje det blir nyttig en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå