Gå til innhold

Hva er ditt inntrykk av wii?

Matsini

Anbefalte innlegg

Får vel prøve å få dette toget på spor igjen da.

Hva synes dere som skal ha Wii om at dere ikke får HD-oppløsning? Skulle dere ønske dere fikk det?

7385391[/snapback]

Off topic: klokt :)

On topic: tja, jeg har HDTV, men uansett bryr jeg meg ikke nevneverdig om det. Jeg skulle selvsagt ønske kombinasjonen wiimote 360-maskinvare, men jeg har uansett allerede 360, pluss snart Wii forhåpentlig,og får dermed dekket behovet mitt med både artige Nintendo-type-spill, og storspill som Dead Rising, Gears of War, og i fremtiden Halo 3, Forza 2, BioShock, og Alan Wake.

Nettopp det at konsollene skiller seg ut denne genrerasjonen, er utrolig positivt, synes jeg. Den typiske gameren elkser 360 på grunn av grafikken og den beste online-tjenesten noengang, folk som elsker spill med gameplay som fokus, samt casual-gamers, og non-gamers, elsker Wii på grunn av den enkle/morsomme kontrollmekanismen, lave prisen, designet på konsollen, og brukervennligheten på interfacet. Teknofile og gamere som bryr seg om grafikk og storspill som Final Fantasy og Gran Turismo elsker PS3 på grunn av nettopp maskinvaren, spillutvalget og det spesielle designet.

Alt i alt er det veldig positivt at vi har dette valget, og det er trist at enkelte ser på det som sitt høyeste mål i livet å kun rakke ned på noe såpass trivielt som en spillkonsoll.

Endret av bepe86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

Nettopp det at konsollene skiller seg ut denne genrerasjonen, er utrolig positivt, synes jeg. Den typiske gameren elkser 360 på grunn av grafikken og den beste online-tjenesten noengang, folk som elsker spill med gameplay som fokus, samt casual-gamers, og non-gamers, elsker Wii på grunn av den enkle/morsomme kontrollmekanismen, lave prisen, designet på konsollen, og brukervennligheten på interfacet. Teknofile og gamere som bryr seg om grafikk og storspill som Final Fantasy og Gran Turismo elsker PS3 på grunn av nettopp maskinvaren, spillutvalget og det spesielle designet.

*snip*

7389747[/snapback]

Sant. Hvis det er en generasjon det lønner seg å kjøpe alle konsollene, så er det denne. Hver bringer noe til markedet som de andre ikke har.

Endret av Bakkland
Lenke til kommentar
Du mener seriøst at det eneste X360 har som Wii ikke har er grafikk? At X360 ikke har flere muligheter og features?

Jeg svarte på følgende påstand:

"Nå får du jo også veldig mye mindre når du kjøper Wii enn 360 da."

Denne påstanden holder ikke vann. Med Wii får du andre ting enn du får med 360. At man ikke får de samme tingene betyr ikke at den ene objektivt sett passer bedre for alle. Men det er kanskje på tide at du slutter å skrive om 360 i en Wii-tråd?

Hvorfor skal du sitte og lese nyheter og se på værmeldinger på Wii, når du har et mye bedre alternativ ved å bare slå på tuneren?

Hvorfor skal du sitte og lese nyheter og se på værmeldinger på nettet, når du har et mye bedre alternativ bare ved å slå på tuneren?

Om noen få år, har alle HDTV. HDTV er faktisk svært vanlig i USA allerede.

7384568[/snapback]

Når den tid kommer så er neste generasjons konsoller allerede på vei, og den neste konsollen fra Nintendo vil ha HD-støtte i følge Nintendo selv.

Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka avføringa mi så var der ingen penger i den, så jeg får ikke kjøpt en HD ready TV før jeg vinner i lotto...

7387462[/snapback]

ROFLMAO :lol: Samme her, går enda en stund før jeg får meg HDTV, så det blir ikke noe savn. Enda. Men når først HDTV'en står i hus, da kan det være at det føles litt gammeldags. Men den tid den sorg. ;)

Pricks: Du klarer ikke å la det ligge du...? :ermm:

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka avføringa mi så var der ingen penger i den, så jeg får ikke kjøpt en HD ready TV før jeg vinner i lotto...

7387462[/snapback]

ROFLMAO :lol: Samme her, går enda en stund før jeg får meg HDTV, så det blir ikke noe savn. Enda. Men når først HDTV'en står i hus, da kan det være at det føles litt gammeldags. Men den tid den sorg. ;)

Pricks: Du klarer ikke å la det ligge du...? :ermm:

7390428[/snapback]

Tenkte det samme jeg også, men det endte med at jeg fikk meg ny tv i går, skikkelig HDTV!!. Noen eksperter der ute som vet hvordan Wii fungerer med en slik tv?

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst på Nintendo Wii! Hovedsaklig pga. den kule kontrolleren og Wii Sports :D

Men, det jeg lurer litt på, er om det faktisk er noe poeng å kjøpe den?! Jeg ser ingen spill som er et "must", slik som på PlayStation-konsollen.. Jeg har forstått det slik at det nye Zelda-spillet skulle være meget bra, men jeg vet ikke om jeg har lyst til å spille det :)

Når PlayStation3 kommer hit til Norge, så vil jeg gå til anskaffelse av den. Derfor kunne jeg tenke meg Wii, med spill som Wii Sports etc., så kan PS3 ta seg av "vanlige" spill :p

Lenke til kommentar
*Snip*

Tenkte det samme jeg også, men det endte med at jeg fikk meg ny tv i går, skikkelig HDTV!!. Noen eksperter der ute som vet hvordan Wii fungerer med en slik tv?

7406122[/snapback]

Vel, ekspert og ekspert.. Men de som har testet det ser merker at Wii ser dårligere ut på HDTV, med mindre du har en komponentkabel (lykke til med å skaffe en), da ser det bedre ut :)

Lenke til kommentar
Men, det jeg lurer litt på, er om det faktisk er noe poeng å kjøpe den?! Jeg ser ingen spill som er et "must", slik som på PlayStation-konsollen.. Jeg har forstått det slik at det nye Zelda-spillet skulle være meget bra, men jeg vet ikke om jeg har lyst til å spille det :)

Er det ingen spel til Wii du har lyst på, er det ikkje vits å kjøpe den. I alle fall ikkje på dette tidspunktet.

Ser vi på gjennomsnitt-karakteren til Zelda, er det eit av tidenes beste spel. Så det kan vere verdt å prøve dette spelet

Lenke til kommentar

Er det ingen spel til Wii du har lyst på, er det ikkje vits å kjøpe den. I alle fall ikkje på dette tidspunktet.

Ser vi på gjennomsnitt-karakteren til Zelda, er det eit av tidenes beste spel. Så det kan vere verdt å prøve dette spelet

7408444[/snapback]

Om du ikke har spilt Zelda fra før, vil det være noe vits å kjøpe det nye da?

Er det mye historie å sette seg inn i?

Lenke til kommentar

Det går bra det. Zelda-serien er jo svært populær blandt svært mange, så den påstanden tror jeg ikke helt på, Bruktbilen. Twillight Princess er også et fantastisk spill som tar rundt 50 - 70 timer å kjøre gjennom (utenom de svært mange sidequestene).

LCD og Wii er litt trått dessværre, du vil ha det vannskelig med å få ta i komponent-kabel. Her finner du forskjellen mellom kompositt og komponent på LCD.

http://www.gamespot.com/features/6162297/p-2.html

Lenke til kommentar

Om du liker action og adventure, hvor du utforsker store områder, leter etter skjulte skatter og utforsker selv den minste krok i verden, så er Zelda: TP og en Wii et klart valg.

I mine øyne er Zelda serien en serie som suger deg inn i universet og fanger deg der, og gir ikke slipp med det første. Min første Zelda opplevelse var dessverre på N64 med Ocarina of Time, men etter det gikk jeg grindlaus på nette for å finne de andre Zelda spillene. Og det angrer jeg ikke.

Om det blir din første opplevelse med Zelda, så tror jeg nok ikke du blir skuffet. Det er så vanvittig mye å gjøre i Zelda at det er sykt at et menneske klarer å tenke opp historien til det.

Ah, nå kom minner tilbake, OoT, Epona og den musikken. I think im in love, again :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...