Gå til innhold

Hva er ditt inntrykk av wii?

Matsini

Anbefalte innlegg

Har ikke noe annet å si, enn at det du holder på med nå BTK blir bare dumt.. hvorfor skal xbox 360 ha dvd? vi har jo dvd nesten alle mann. hvorfor skal vi ha live som koster? vi har jo gratis online på PS2, wii, PC osv.. hvorfor hvorfor hvorfor hvorfor.... blir bare dumt det her.

Nei, det du sa nå var dumt.

Hvorfor skal Xbox 360 ha DVD? Fordi Xbox 360 er en multimediemaskin, så enkelt er det, og DVD-spilleren er såpass bra at du ikke trenger noen standalonespiller, noe som gjør at du får en mindre ting i stua, og en mer ting i samme boks. Men hvis du sammenligner det med nyhets/værmeldingsgreia til Wii, hvis DVD-spilleren hadde vært ræva, da hadde det vært fånyttes.

hvorfor skal vi ha så pen grafikk? vi har jo penere på filmer..

Det var så teit utsagn at jeg ikke veit helt hva jeg skal svare egentlig... de fleste spillutviklere som pusher grafikken gjør det for å gi deg en bedre innlevelse og representasjon av virkeligheten, de gjør det i det hele tatt for å kunne gi deg en kulere og lettere identifiserbar opplevelse. Og når ble filmer interaktive? Det er ganske stor forskjell på de to mediene.

Hvorfor vi skal ha Xbox Live som koster penger? Det har seg sånn at man får ofte hva man betaler, når Microsoft leverer en såpass god og fullspekket tjeneste som det Xbox Live Gold tilbyr så er det ikke rart man må betale penger for det. Det koster å drive det, det koster å levere stoff der. Det blir som å spørre seg, hvorfor skal tjenester koste penger i det hele tatt? Hvorfor skal det koste noe å gå på kino? Koste noe med internett? Koste noe med MMO... osv.

Det du får gjennom Xbox Live og onlinetjenesten til Microsoft er ikke i nærheten av så god som PS3, PS2 eller Wii sin. X360 har den beste onlinedelen denne generasjonen. Det er noe de fleste burde ha fått med seg. Det er kanskje det X360 har fått mest skryt for.

Da kom vel den lille svarte ulven fram... Det er vel for all del ingen som stapper Wii opp i trynet ditt. Liker du ikke Wii, hvorfor i det hele tatt kverulere om dette? Da ser jeg bare på dette som trolling.

Tråden spør om mine inntrykk, jeg var ikke klar over at alle inntrykk måtte være positive for å kunne hevdes å være legitime å poste i tråden?

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener personlig at nå er Xbox 360 den beste maskinen, er vel ikke noe galt med det? Tydeligvis mange her inne som mener Wii er den beste.

Alt du sa var ikke teit, men du stilte spørsmål som var litt snodige... som jeg svarte helt saklig på.

7385076[/snapback]

Beklager, BTK. Å mene at Wii ikke er den beste konsollen er forbudt.

Lenke til kommentar

Se på topicet... "hva er ditt intrykk av wii". Det man skal fram til her, er at dere som liker de andre maskinene går vekk fra topicet, rett og slett! Det skeier ut på alle topic nesten her på gamer.no og håper gamer gjør noe med det snart, sånn at man kan lese om det som står forklart på topicet, og ikke en sammenligning mellom xbox 360, PS3 og wii eller andre ting...................

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Det står da ingen steder i første tråden om at man skal poste bare positive ting ang. Wii, det står ingenting om at man må være fan av konsollen får å skrive om den her. Det står at man skal skrive om sine subjektive inntrykk. Personlig skjønner jeg ikke hvordan inntrykk kan være noe annet enn subjektive, men uansett.

Og det vil jo alltid være naturlig å sammenligne en konsoll med de andre på markedet.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Se på topicet...  "hva er ditt intrykk av wii". Det man skal fram til her, er at dere som liker de andre maskinene går vekk fra topicet, rett og slett!

7385128[/snapback]

Ikke enig. Det må da være lov å komme og si at man ikke liker Wii eller at man syns andre konsoller gir mer for penga. Hadde aldri trodd jeg kom til å si det, men akkurat her er jeg enig med BTK og Dragon Hunter. Liker man ikke Wii, så skal alle kaste seg over vedkommende og overbevises, enten man vil eller ikke. Klart, det kan være de endrer mening hvis de engang prøver den selv, men sånn er det da vitterlig med de andre konsollene også. Ser ikke forskjellen.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar

Ja,er sant det du sier BTk, men det som er problemet er at, folk går vekk fra topicet... hva har en sammenligning mellom wii og xbox 360 noe med "ditt inntrykk av wii" ? og alt det andre som blir skrevet her. skriv masse negativt og diskuter det, men ikke hopp over til andre ting... er så utrolig mange som gjør det, og nå gjør jeg det selv av frustrasjon, etter å ha sett 1000 topic her som skeier ut og et tafatt moderator team som ikke gjør noe.

edit: siste posten min i det emnet her.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
hva har en sammenligning mellom wii og xbox 360 noe med "ditt inntrykk av wii" ?

7385207[/snapback]

Det er da et legitimt argument å si at man ikke føler at Wii tilbyr like mye som en 360 i en diskusjon som handler om ens personlige inntrykk av Wii. Hvis man synes at online gaming, achievements, streaming fra pc, dvd-avspilling er viktigere enn Opera, Mii, nyheter, kontrollere med bevegelsessensorer, så er da det også et inntrykk av Wii: "Wii har ikke de funksjonene 'jeg' vil ha"...

Lenke til kommentar
Jeg vil ha bedre tilbud. Ikke nødløsninger som ser ut til å blitt hivd inn i siste liten bare for å kunne presentere noen ekstra funksjoner utover det å spille spill. Da kunne man heller latt det være.

7384908[/snapback]

Så med andre ord; du vil ha wii. Ikke alt det fjaset som er slengt inn i 360 og ps3 for å få de til å fremstå som noe annet enn spillkonsoller. Kunne du ikke bare sagt det først som sist da lille venn? ;)

Lenke til kommentar
Så med andre ord; du vil ha wii. Ikke alt det fjaset som er slengt inn i 360 og ps3 for å få de til å fremstå som noe annet enn spillkonsoller. Kunne du ikke bare sagt det først som sist da lille venn?

Det som er slengt inn i X360 er i mine øyne ikke fjas.

Og hvor faen har du det fra at jeg er din "lille venn"? Jeg er langt fra det så hold det for deg sjæl.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Får vel prøve å få dette toget på spor igjen da.

Hva synes dere som skal ha Wii om at dere ikke får HD-oppløsning? Skulle dere ønske dere fikk det?

7385391[/snapback]

Egentlig ikke. Jeg har ikke HDTV som de fleste andre, men i den neste konsollen synes jeg det er fint med HD-støtte. Da er det mange flere som har HDTV.

Lenke til kommentar

OT: Så usaklig diskusjon.no blir da. Synes det er greit å mene hva jeg vil, og BTK kan selvfølgelig mene at Wii er mye dårligere enn Xbox-360.

Men det kunne har vært litt mindre nedsettende den måten du taler ut om Wii, med tanke på at det er visst mange som ikke synes det er like greit at du slenger dritt om en ting andre prioriterer høyt.

On topic: Vel, hittil har intrykket vært bra. Vet ikke helt om jeg vil kjøpe Wii i første omgang, siden spilla ikke ser så fristende ut. Zelda er bra, men ikke nok for å kjøpe Wii for min del.

Dog, kommer garantert til å kjøpe det senere, når spill som Super Smash Bros. Brawl og Mario galaxy komer ut ^^ :p

Lenke til kommentar

Hva synes dere som skal ha Wii om at dere ikke får HD-oppløsning? Skulle dere ønske dere fikk det?

7385391[/snapback]

Enig. La ikke samtalen skli ut.

BTK: Det er både og. Hadde det vært HD måtte vi sikkert betalt ekstra for det, og jeg har ikke HD-tv, så det interesserer meg ikke. Men på den andre siden kommer jeg sikkert til å kjøpe det om 3-4 år. Men oppløsning er ikke så viktig på konsollen for meg, jeg tror jeg heller tar det på PC-en min.

:)

Lenke til kommentar

:nei: Thread Hijack er unødvendig.

Ang HD-support. Hvis jeg prater for meg selv så er jeg ikke så skuffet, siden jeg neppe kommer til å kjøpe HD-TV på ihvertfall noen år. Litt kjipt å måtte betale 1000 kr ekstra for noe man ikke har bruk for.

Syns egentlig det var ganske smart av Nintendo å ikke ta med HD-support. HD har ikke nått massemarkedet riktig enda, og tror nok de aller fleste non-tech-geeks er fornøyd med SD enda en stund.

Lenke til kommentar

7385391[/snapback]

Jeg spiller GC på hdtv'en min uten noen merkbar forskjell. Så det er ikke et problem i det hele tatt. Men jeg kjøper nok komponentkabelen alikevel :)

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar

7385391[/snapback]

Sist jeg sjekka avføringa mi så var der ingen penger i den, så jeg får ikke kjøpt en HD ready TV før jeg vinner i lotto, så jeg synes det er helt OK jeg, har pussig nok klart meg uten HD spill frem til i dag så tviler på at jeg absolutt trenger å sprenge pengeboka med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...