TCi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ikke glem at med Wii, så kan du få noe så revolusjonerende som værmeldinger og nyheter. Hm. 7384552[/snapback] Aner jeg et kraftig snev av sarkasme? Du er klar over at konsollen er laget for "alle"? Om du ikke er interessert i slikt, kan din far/mor være interessert. Og det er ingen som tvinger deg til å bruke det. Wii skal bryte ned veggen for folk som vanligvis ikke spill. For å gjøre dette trenger en konsoll å tilby noe som får folk til å prøve den og bli lært opp i kontrollens bruk. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Neida, det er bare at jeg tror de fleste som kjøper seg en konsoll også fra før har en TV, med en kanal eller to, som man er rimelig vant til å få nyhetene og værmeldingen på, eller en PC med internett for den saks skyld. Hell, du trenger ikke mer enn en radio. Endret 29. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Neida, det er bare at jeg tror de fleste som kjøper seg en konsoll også fra før har en TV, med en kanal eller to, som man er rimelig vant til å få nyhetene og værmeldingen på, eller en PC med internett for den saks skyld. Hell, du trenger ikke mer enn en radio. 7384596[/snapback] Det er ikke det som er poenget. Klarer Wii å få folk til å ta den i bruk i dagliglivet, har den gjort det Nintendo prøver å gjøre. Nettopp det å få andre enn gamere til å bruke en konsoll. Hva hindrer det da at en som bruker disse tjenestene til å klikke på f.eks. Wii Sports, eller andre ting Wii tilbyr? Tror du bør tenke litt på annet enn hva du selv er interessert i, og se det store bildet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Neida, det er bare at jeg tror de fleste som kjøper seg en konsoll også fra før har en TV, med en kanal eller to, som man er rimelig vant til å få nyhetene og værmeldingen på, eller en PC med internett for den saks skyld. Hell, du trenger ikke mer enn en radio. 7384596[/snapback] Akkurat som med f.eks. DVD-spilleren på Xbox 360. Hey, har du ikke fattet poenget med at funksjonene skal være lettere tiljengelig? Endret 29. november 2006 av Aylars Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tror du bør tenke litt på annet enn hva du selv er interessert i, og se det store bildet. 7384630[/snapback] Tja... Tråden handler jo om "ditt inntrykk" av Wii. Hvorfor skal vi egentlig se det store bildet, da? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hvorfor skal du sitte og lese nyheter og se på værmeldinger på Wii, når du har et mye bedre alternativ ved å bare slå på tuneren? Som Tjohei sier, det er mine inntrykk det handler om. Det er det trådtittelen spør om. Akkurat som med f.eks. DVD-spilleren på Xbox 360. Hey, har du ikke fattet poenget med at funksjonene skal være lettere tiljengelig? Jeg spiller DVD på X360'en min fordi spilleren der er god, og et bedre alternativ enn min andre DVD-spiller. Endret 29. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har ikke kanaler på rommet mitt. Siden du sier ALLE har, kan jo du hjelpe til og kjøpe tuner, parabol og hele pakken til meg da! Takk. Men over til noe litt mer seriøst; Ingen sier at du trenger å kjøpe den, spille på den eller i det hele tatt tenke på den. Men husk, ditt inntrykk er ikke hva alle andre føler. Selv synes jeg det er ganske interessant å ha værmeldinger og nyhter på Wii. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kanskje det får folk som bare griller huet med unyttig stoff, til å endelig lese nyheter osv? Synes wii har lagd noe veldig bra her. Noe som får folk opp av sofaen og i tillegg noe som kan aktivisere hjernen din på en god måte! Som jeg har sagt før, wii er salaten og resten er junkfooden. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Men husk, ditt inntrykk er ikke hva alle andre føler. Selv synes jeg det er ganske interessant å ha værmeldinger og nyhter på Wii. 7384698[/snapback] Selvfølgelig er ikke mine inntrykk hva andre føler. Poenget er jo nettopp at alle skal med sine egne inntrykk i tråden. Kanskje det får folk som bare griller huet med unyttig stoff, til å endelig lese nyheter osv? Hvorfor skulle noen være mere interessert i å lese nyheter via Wii, om de ikke er interessert i det hele tatt i første omgang? Dessuten, det er jo en totalt unødvendig funksjon når man allerede har en web browser (i Wii) å bruke, man kan jo gå til en hvilken som helst webside man vil og lese nyhetene der. Endret 29. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Akkurat som med f.eks. DVD-spilleren på Xbox 360. Hey, har du ikke fattet poenget med at funksjonene skal være lettere tiljengelig? Jeg spiller DVD på X360'en min fordi spilleren der er god, og et bedre alternativ enn min andre DVD-spiller. "Jeg sjekker nyhetene og været på Wii-en min, fordi det er raskere, enklere og jeg er oppdatert til enhver tid. Dessuten tar det fem ganger så langt tid å skru på TV-en og sjekke". Endret 29. november 2006 av Aylars Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hva er "PV-en"? Og hvorfor kan du ikke bare slå på tuneren, når du allerede sitter på din Wii, med TV'en på? Det tar vel ikke lange tiden? Eller hvorfor kan du ikke bare bruke web-browseren på Wii, og gå på en eller annen nyhetsside. Disse kanalene de snakker om virker fånyttes. Endret 29. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Selvfølgelig er ikke mine inntrykk hva andre føler. Poenget er jo nettopp at alle skal med sine egne inntrykk i tråden. Du har jo konstantert hva meningen din er om Wii, men jeg får inntrykk av at du mener ingen vil vel ha tilgang til nyhter og værmelding på Wii-en sin, når tilgangen er andre steder. Det er sikkert flere som mener det samme som deg, men ikke alle. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tror du bør tenke litt på annet enn hva du selv er interessert i, og se det store bildet. 7384630[/snapback] Tja... Tråden handler jo om "ditt inntrykk" av Wii. Hvorfor skal vi egentlig se det store bildet, da? 7384650[/snapback] Jeg forklarte hvorfor de funksjonene var der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hva er "PV-en"? Mente TV-en, tastefeil. ;D Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvorfor skal du sitte og lese nyheter og se på værmeldinger på Wii, når du har et mye bedre alternativ ved å bare slå på tuneren? 7384657[/snapback] Jeg tipper at å lese nyheter og se været på Wii blir for mange et alternativ til å dra fram tekst-tv, og det må jo unektelig kalles et fremskritt. Men jeg er nysgjerrig på nyhetene. Hvor hentes de fra, og kan man endre dette selv? Det kule hadde vært hvis det ble brukt standard RSS, men det er kanskje for mye forlangt. Hvis ikke, er jeg enig i at det er bedre å bruke Opera til å åpne en side med (for meg) relaterte nyheter. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) "Jeg sjekker nyhetene og været på Wii-en min, fordi det er raskere, enklere og jeg er oppdatert til enhver tid. Dessuten tar det fem ganger så langt tid å skru på TV-en og sjekke". Vil ikke TV'en allerede være på om du skal sjekke det på din Wii? Skjønte ikke helt det der. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Har Wii sitt eget display? Et lite LCD-display kanskje? Endret 29. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 "Jeg sjekker nyhetene og været på Wii-en min, fordi det er raskere, enklere og jeg er oppdatert til enhver tid. Dessuten tar det fem ganger så langt tid å skru på TV-en og sjekke". Vil ikke TV'en allerede være på om du skal sjekke det på din Wii? Skjønte ikke helt det der. Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Har Wii sitt eget display? Et lite LCD-display kanskje? 7384822[/snapback] Det er vel like så greit å ha ting samlet på et sted. Tar jo bare få sekunder så har du den siste værmeldingen og de siste nyhetene. Hvorfor klage på et tilbud som du ikke kommer til å bruke uansett? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har ikke noe annet å si, enn at det du holder på med nå BTK blir bare dumt.. hvorfor skal xbox 360 ha dvd? vi har jo dvd nesten alle mann. hvorfor skal vi ha så pen grafikk? vi har jo penere på filmer..hvorfor skal vi ha live som koster? vi har jo gratis online på PS2, wii, PC osv.. hvorfor hvorfor hvorfor hvorfor.... blir bare dumt det her. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hvorfor klage på et tilbud som du ikke kommer til å bruke uansett? Hvis man skal ha den holdningen, hvorfor klage på noe i det hele tatt? Skal man bare akseptere alt den middelmådige dritten vi forbrukere får stappe i trynet vårt hele tia og ikke gjøre noe med det så ville det aldri blitt forbedringer. Forbrukere blir hele tiden mer og mer krevende, sånn er det bare. Jeg vil ha bedre tilbud. Ikke nødløsninger som ser ut til å blitt hivd inn i siste liten bare for å kunne presentere noen ekstra funksjoner utover det å spille spill. Da kunne man heller latt det være. Endret 29. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvorfor klage på et tilbud som du ikke kommer til å bruke uansett? Hvis man skal ha den holdningen, hvorfor klage på noe i det hele tatt? Skal man bare akseptere alt den middelmådige dritten vi forbrukere får stappe i trynet vårt hele tia og ikke gjøre noe med det så ville det aldri blitt forbedringer. Forbrukere blir hele tiden mer og mer krevende, sånn er det bare. Jeg vil ha bedre tilbud. 7384908[/snapback] Da kom vel den lille svarte ulven fram... Det er vel for all del ingen som stapper Wii opp i trynet ditt. Liker du ikke Wii, hvorfor i det hele tatt kverulere om dette? Da ser jeg bare på dette som trolling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå