kilik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Den vil få webbrowser. Ellers kan man se bilder og faktisk også spille av videoer (MPEG) fra minnekort. Endret 28. november 2006 av kilik Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jau, det er sant det. Eller, det er vel noe som skal komme etterhvert? Tja litt usikker på hvordan det blir i norge ang. Værmeldinger, nyheter osv, men tror enkelte elementer er klar ved lansering. Det kommer hvertfall ikke lenge etter lansering i såfall. Edit: Skrivefeil Endret 28. november 2006 av Matsini Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den vil få webbrowser. Ellers kan man se bilder og faktisk også spille av video fra minnekort. 7376492[/snapback] Video fra minnekort... Hvilke videoformater og hvilken type minnekort? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jau, det er sant det. Eller, det er vel noe som skal komme etterhvert? 7376482[/snapback] Den skulle egentlig være klar til lanseringen, men den ble utsatt. Det samme gjelder Værkanalen og nyhetskanalen. Tror Opera vil komme med en annonsering neste uke eller noe. Forhåpentligvis kommer Opera innen året er omme. MPEG fra SD-kort. Nei, Fotokanalen støtter bare MJPEG. Men noen har laget er verktøy som konverterer dine filmer til dette formatet: http://www.redkawa.com/videoconverters/wiivideo9/ edit: rettet på formatet Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 SD som i SanDisk altså? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ...ja, hva er det opera driver å tuller med? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 SD som i SanDisk altså? 7376569[/snapback] Secure Digital Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) BTK: Helt standard SD-kort ja. Der kan også legge saves og nedlastninger etter hva jeg har forstått. TCi: Ah, trodde MPEG og MJPEG var det samme. Endret 28. november 2006 av kilik Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De som har kjøpt X360 gjorde det bare fordi de ikke hadde noe valg. 7376060[/snapback] Det er da vitterlig tilfelle. Eller hevder du i fullt alvor at man bare kunne gå hen og handle seg en ps3 og wii for 4 mnd siden? Trodde ikke det. (Eller, håper ikke det). Men jeg bruker uansett 360 som spillkonsoll. Og vil bruke wii som spillkonsoll. Den dagen konsollene bretter sammen klesvasken min, kommer jeg til å vurdere å benytte meg av tjenesten, for det vil i sannhet være en funksjon folk flest har bruk for. Browsere og e-post ser jeg virkelig ikke nytten i på konsoll. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Det er da vitterlig tilfelle. Eller hevder du i fullt alvor at man bare kunne gå hen og handle seg en ps3 og wii for 4 mnd siden? Trodde ikke det. (Eller, håper ikke det).Men jeg bruker uansett 360 som spillkonsoll. Og vil bruke wii som spillkonsoll. Den dagen konsollene bretter sammen klesvasken min, kommer jeg til å vurdere å benytte meg av tjenesten, for det vil i sannhet være en funksjon folk flest har bruk for. Browsere og e-post ser jeg virkelig ikke nytten i på konsoll. Tror ikke han mente det slik Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 For meg er Sony og Nintendo sine onlineplaner definitivt bedre, siden jeg spiller så lite online at jeg ikke har noe ønske om å måtte betale for det. Men folk er forskjellige. At Live er genialt for de som liker online godt nok er det ingen tvil om. 7376281[/snapback] Dette er i praksis min situasjon. Jeg får ikke tid til å spille så mye som jeg kunne hatt lyst til, og da gidder jeg heller ikke legge penger i en online tjeneste. Men jeg kommer sikkert til å ta en runde eller to med smash bros eller noe, siden det blir gratis. De som sitter 24/7 og spiller, har helt sikkert større utbytte av et Gold medlemskap på Live enn meg. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Dette er i praksis min situasjon. Jeg får ikke tid til å spille så mye som jeg kunne hatt lyst til, og da gidder jeg heller ikke legge penger i en online tjeneste. Men jeg kommer sikkert til å ta en runde eller to med smash bros eller noe, siden det blir gratis. De som sitter 24/7 og spiller, har helt sikkert større utbytte av et Gold medlemskap på Live enn meg Jepp føler helt likt Vil anta at vi er en stor målgruppe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Akk ja, er glad eg sitter på ein 360 no. Skal ha meg Wii på dagen, og etter sigende ein PS3 når de gode spillene kommer. Dævene, eg er vinneren av denne generasjonens konsollkrig gitt. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De som har kjøpt X360 gjorde det bare fordi de ikke hadde noe valg. 7376060[/snapback] Det er da vitterlig tilfelle. Eller hevder du i fullt alvor at man bare kunne gå hen og handle seg en ps3 og wii for 4 mnd siden? Trodde ikke det. (Eller, håper ikke det). Men jeg bruker uansett 360 som spillkonsoll. Og vil bruke wii som spillkonsoll. Den dagen konsollene bretter sammen klesvasken min, kommer jeg til å vurdere å benytte meg av tjenesten, for det vil i sannhet være en funksjon folk flest har bruk for. Browsere og e-post ser jeg virkelig ikke nytten i på konsoll. 7377208[/snapback] Bruk huet! Med det så menes selvfølgelig at det ikke ble holdt noen pistol til huet til de som kjøpte X360, og at hvis de var interessert i Wii eller PS3 så kunne de ventet på den. Det var dessuten mange andre konsoller på markedet bortsett fra X360. Lenke til kommentar
freke Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det var dessuten mange andre konsoller på markedet bortsett fra X360. 7377653[/snapback] Men jeg satt allerede med gc og ps2. Og Gizmondo vakke no for meg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har ikke ps3, xbox eller 360. Hvis jeg vil spille spill som har superduper grafikk, så kjøper jeg 360 pga gears of war. Hvis jeg vil ha enda bedre grafikk med mange fete spill, kjøper jeg ps3. Har hatt muligheten til å kjøpe 360 siden den kom ut, men har ikke kjøpt det, fordi jeg visste personlig at de spillene er slik som alle andre, super grafikk og god gameplay, men dette kan jeg få på dataspill, og det gjør jeg også. For meg er det viktig å ha det gøy mens man gamer. God grafikk er jo pent å se på, men det blir fryktelig kjedelig, jeg merker strengt talt ikke stor forskjell på Doom 3, Fear, Stalked, Gears of War o.l. Alle de spillene har svært bra grafikk, og det er underholdene å spille de, men så stopper det... Wii bringer tilbake de gode gamle spillene, uten supergrafikk, men med nydelig spillestil. Jeg mener personlig at de spillene som har 2+ aldersgrense, er mer underholdende i lengden enn spillene med 16-18+. Vi har så mange spill med god grafikk, vi trenger noe nytt. Crysis er det neste i supergrafikk og gameplay, greit nok, men det er samme gamle regla. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Detta er hva jeg mener om wii ^^ http://youtube.com/watch?v=FBm9ZfFEVH4&mode=related&search= blir så imba at jeg såvidt klarer å tenke på annet om dagen. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Den filmen var flott! "Wii are the champions!" Endret 28. november 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) helt enig, spiller grafiikk spillene på pc mens mario og zelda er for nintendo only:> Endret 28. november 2006 av CiRcLe7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå