Dark Nemesis Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hva mitt inntrykk av Wii er? At den blir vanskelig å få fatt på... Endret 27. november 2006 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg drømte i natt at jeg spilte på en Wii. Skal ha en, men regner ikke med det blir mulig før etter jul. Siden jeg ikke har noen forhåndsbestilling noe sted. Ikke noen big deal i grunn, men får håpe tilgjengligheten løsner opp raskt. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg drømte i natt at jeg spilte på en Wii. Skal ha en, men regner ikke med det blir mulig før etter jul. Siden jeg ikke har noen forhåndsbestilling noe sted. Ikke noen big deal i grunn, men får håpe tilgjengligheten løsner opp raskt. Bare still deg i kø utenfor elkjøp, så blir det ikke noe problem Husker du noen detaljer fra drømmen? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Mnæ, jeg står aldri i kø, hehe, slikt har jeg overhodet ikke tålmodighet til. Er ikke allverdens om å gjøre. Eneste jeg husker fra drømmen var at jeg spilte et eller annet spill med Wiimoten og nunchuken. Sto og veiva som en gal, knis. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sorry om dette er spurt om x antall ganger før, men hva er bundle'n til Wii når den lanseres i Norge? Den motion- kontrolleren er standard? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sorry om dette er spurt om x antall ganger før, men hva er bundle'n til Wii når den lanseres i Norge? Den motion- kontrolleren er standard? 7373048[/snapback] Ja, motionkontroll er standard og skal brukes i 99% av spillene som kommer til Wii. Unntaket er Virutal Console Games, Gamecube spill og visstnok Super Smash Brothers Brawl. I pakken får man en Wii-mote (fjernkontrollen), en nunchuk, en wii og et Wii Sports spill + noe andre delvis uinteressante greier Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sorry om dette er spurt om x antall ganger før, men hva er bundle'n til Wii når den lanseres i Norge? Den motion- kontrolleren er standard? 7373048[/snapback] Ja, motion-kontrolleren er standard. Det som er med i pakken er vel en Wii, en Wiimote, en nunchuck(den lille tingen med analogstikke på), kabler, strømforsyning, og WiiSports(en samling enkle sportspill som visstnok skal være veldig moro). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Wii Sports er veldig morro, men man skal helst være fler da, spesielt i Tennis. Det kan gå rimelig hardt for seg Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Når du skal spille de gamle snes spillene på Wii'en, må du kjøpe inn den ekstra kontrollen eller kan du bare bruke Wiimote? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kan bruke Wiimote til NES spill, alt annet krever Classic-kontrolleren tror jeg. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 mitt inntrykk av wii? at den er altfor dyr til at jeg gidder å kjøpe den. hadde den kosta 1500 som statet i E3 derimot... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 mitt inntrykk av wii? at den er altfor dyr til at jeg gidder å kjøpe den. hadde den kosta 1500 som statet i E3 derimot... 7374016[/snapback] Det var veldig kort inntrykk Betale 2000 for en konsoll som du kan ha det drit artig med, er ingen hinder her Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 mitt inntrykk av wii? at den er altfor dyr til at jeg gidder å kjøpe den. hadde den kosta 1500 som statet i E3 derimot... 7374016[/snapback] Nintendo har aldri sagt det. De sa at den ikke skulle koste mer enn 250$ i USA. Du burde ikke tro på rykter... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 mitt inntrykk av wii? at den er altfor dyr til at jeg gidder å kjøpe den. hadde den kosta 1500 som statet i E3 derimot... 7374016[/snapback] Nintendo har aldri sagt det. De sa at den ikke skulle koste mer enn 250$ i USA. Du burde ikke tro på rykter... 7374032[/snapback] jeg trodde da heller aldri på det. men det gjorde "alle" andre. det at det var så latterlig billig var sammen med kontrollen det som ble høyest lovprist av nintendo-fanklubben etter E3. morsomt hvordan alle har glemt det Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Lurer litt på om Elkjøp vil fortsette med den lave prisen ette noen dager... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg skjønner jo at mange her er studenter uten økonomi osv. Men om en maskin koster 1999 eller 2500 så spiller vel ikke det en så stor rolle? Tenk på hvor mye maskinen vil koste deg! Tenk på alle timene du kunne jobbet og tjent virkelige penger, istede for å spille og ha det gøy. Tenk på alle timene du kunne lest på lekser og fått deg en god utdannelse, som igjen kunne gitt deg million årslønn. Så nei, Wii'en koster deg nok mange mange tusen kroner mer enn det som står på prislappen. Så slap av, 500kr fra eller til betyr ingenting. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg skjønner jo at mange her er studenter uten økonomi osv. Men om en maskin koster 1999 eller 2500 så spiller vel ikke det en så stor rolle? Tenk på hvor mye maskinen vil koste deg! Tenk på alle timene du kunne jobbet og tjent virkelige penger, istede for å spille og ha det gøy. Tenk på alle timene du kunne lest på lekser og fått deg en god utdannelse, som igjen kunne gitt deg million årslønn. Så nei, Wii'en koster deg nok mange mange tusen kroner mer enn det som står på prislappen. Så slap av, 500kr fra eller til betyr ingenting. Tja litt uening her. For det første er 500 kr fra eller til, en del penger for en fulltidsstudent. Nå er det vel en gang slik, at ingen gjør lekser hele dagen? Det ville vært et kjekt liv At en da spiller litt på fritiden, ser jeg ikke på som noe hinder for kvaliteten på en utdannelse. Det blir nesten det samme som å si at en ikke får tid til å være med venner/kjæreste, gå å handle, osv fordi en får en dårligere utdanning... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 mitt inntrykk av wii? at den er altfor dyr til at jeg gidder å kjøpe den. hadde den kosta 1500 som statet i E3 derimot... 7374016[/snapback] :!: Du kommer til angre som en mann når du sitter der med en konsoll som nesten ingen andre har og du sitter og ser på hvordan alle andre spiller på Wii. Og dyr ? Den koster jo bare 2000kr på Elkjøp! Det er 1000kr MINDRE enn hva 360 gjorde der. 7374139[/snapback] Nå får du jo også veldig mye mindre når du kjøper Wii enn 360 da. Det er ganske stor forskjell på hva de to konsollene har å by på. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Faktisk veldig mye som skiller dem. Xbox 360 er et multimediasenter med alle muligheter som følger der (som er ganske mange), når det gjelder spillene får du veldig bra og store AAA-titler med fantastisk grafikk og veldig bra onlinestøtte. Wii er bare en spillkonsoll. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Om det bryr dem eller ikke, det vet jeg ikke, men du spurte om hva som skilte de to maskinene, og på hvilken måte man får mer når man kjøper X360 enn Wii. Og veldig bra online støtte som koster 500kr året ? Etter hva jeg har skjønt så er Nintendo's gratis. Når det er ikke prisen som definerer om nettdelen er bra eller ikke. Xbox Live overlegent Wii på alle måter når det gjelder onlinestøtte. Med Marketplace, Achievements, det faktum at nesten samtlige spill har en eller annen form for onlinestøtte. Webcam chat, Live Arcade++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå