Gå til innhold

Hva er ditt inntrykk av wii?

Matsini

Anbefalte innlegg

Aylars, du er en syk syk person. Tenk å torturere folk på den måten ved å poste slike bilder?? Er du fullstendig fra vette eller? Jeg hadde små rykninger i hender og føtter og sommerfugler i magen før i dag, men dine bilder gjorde rykningene om til uteavkontroll ristinger og sommerfuglene ble forvandlet til svære ørner.

7300987[/snapback]

Haha! Men jeg lover deg ting - du bør bare glede deg så mye du kan, den er helt fantastisk! Får ikke akkurat mindre lyst på den av å spille! :p

Niccce

BTW, merker du veldig forskjell på følsomheten hvis du nærmer deg TV-en i forhold til hvis du sitter et stykke unna?

Har TVen ganske nært meg der jeg sitter, så jeg er litt bekymret for det.

7302159[/snapback]

Neida, dette utgjorde så vidt jeg merket ikke noen forskjell. Jeg prøvde a ta Wiimoten litt frem og tilbake og røre på pekeren på skjermen, men det var ingen forskjell. Vi satt veldig nærme skjermen, og det gikk helt smertefritt. Veldig imponerende!

Her kan du se hvor nærme vi satt, det var veldig nærme:

19961.jpeg

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, det er 21 grusomme dager til Wii blir sluppet i butikkene. Noen som har noen tips til hva som kan få tida til å flyte fortere frem til Wii lanseringen? Sitter og spiller gjennom OoT men er allerede halvt gjennom fire temple og er styggelig redd for at spillet er rundta før neste uke er omme. En lei tendens som Zelda spillene har, de spiser opp tida, men spiser ikke opp nok når det trenges.

Lenke til kommentar
Huff, det er 21 grusomme dager til Wii blir sluppet i butikkene. Noen som har noen tips til hva som kan få tida til å flyte fortere frem til Wii lanseringen? Sitter og spiller gjennom OoT men er allerede halvt gjennom fire temple og er styggelig redd for at spillet er rundta før neste uke er omme. En lei tendens som Zelda spillene har, de spiser opp tida, men spiser ikke opp nok når det trenges.

7306642[/snapback]

Da tar du Majoras Mask i samme slengen.

Lenke til kommentar

Majoras mask liker jeg ikke konsepte på. I mine øyner skal ikke Zelda spill bestå av press. I Majoras mask har du den evindelige tida som tikker ned hele tiden, noe jeg mener setter stygt press på spilleren. Jeg vil utforske områdene, leke litt rundt omkring og så kanskje gjøre et oppdrag eller en dungeon. Ikke bli pressa til å gjøre en dungeon fordi spillet sier at tida er på vei til å renne ut, selv om du kan reise frem og tilbake i tid med Ocarinaen.

Lenke til kommentar

Hehe skjønner poenget ditt :) Husker hvor stressa jeg var de første gangene jeg spilte det spillet. Kan rett og slett bli litt frustrerende til tider. Husker mange av de maske questene, der en måtte møte spesielle folk ved spessielle tidspunkt. En liten feil her, så måtte alt gjøres på ny..

Lenke til kommentar
Majoras mask liker jeg ikke konsepte på. I mine øyner skal ikke Zelda spill bestå av press. I Majoras mask har du den evindelige tida som tikker ned hele tiden, noe jeg mener setter stygt press på spilleren. Jeg vil utforske områdene, leke litt rundt omkring og så kanskje gjøre et oppdrag eller en dungeon. Ikke bli pressa til å gjøre en dungeon fordi spillet sier at tida er på vei til å renne ut, selv om du kan reise frem og tilbake i tid med Ocarinaen.

7306982[/snapback]

For å være ærlig så følte jeg sjeldent stress i MM. Jeg brukte inverted song of time, så tiden gikk bare halvparten så fort. Hvis man skal inn i et tempel så må man som regel starte tiden på nytt, men da har man nok tid i massevis til å utforske som man vil.

Også en av de bedre tingene i spillet er de forskjellige personene rundt omkring Termina. De var ikke bare dukker, de var mer levende enn før. De hadde et mål i livet, og du måtte hjelpe dem å nå det målet.

Også den makabre følelsen man fikk etterhvert som dagene gikk. Musikken ble mørkere og folk ble mer og mer desperate. Mot slutten syntest jeg synd på byggearbeiderne som insisterte på å bli igjen for å gjøre ferdig arbeidet sitt.

Det var få templer, og sistebossen var litt for enkel, men spillet veide opp for det med alle sidequestene du kunne gjøre. Spesielt Anju/Kafei-questen er veldig minneverdig, siden den er den lengste questen og går over alle tre dagene.

Jeg anbefaler dere å laste det ned til VC. Det skal ivertfall jeg gjøre. Har fremdeles en del ting som jeg ikke fikk gjort.

Lenke til kommentar

Huhuuui, gleder meg til Wii kommer, selv om jeg ikke har penger til å kjøpen den med en gang :(

For min del ser det steintøft ut, opplegget med Wiimote og nunchuck-en. Ser ut som det kan bli en del artige ny måter å spille spill på, noe jeg virkelig ser fram til. Synes også at det er idiotisk av de som kritiserer Wii for å ha så dårlig grafikk, dårlig hardware, ikke kan den spille av DVD, osv. For sånne som meg for å ta et eksempel, er det bra at de velger å gå den veien, hadde liksom aldri hatt råd til å slenge ut 4000 for en konsoll....

I tillegg har vi det at siden Wiis arkitektur er nokså lik GC sin, derfor er det enklere for spillutviklere å lage spill til den uten å bruke altfor mye penger på det. Da øker vel også sjansene for at det blir lansert bedre Wii only-spill, som kan utnytte mulighetene man faktisk har for å benytte Wiimoten, for så å oppdage spennende nye måter å spille.

Den dagen jeg får Wii innomhus, tenker jeg ingen ser meg på minst et par uker.

Det blir tøft :thumbup:

Lenke til kommentar
Er glad for Wii kommer så sent... Har bare 2283,-

Det holder aldri... 

Skal du stå i kø utenfor elkjøp/lefdal kan det godt tenkes at den summen holder :)

7314971[/snapback]

Jeg er glad for at jeg bor 800 m fra El-Kjøp Lørenskog... Kan se butikken fra vinduet. :D

Forresten; jeg skal KUN ha Zelda... på releasen. :whistle:

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar
VELDIG OPPMUNTRENDE! *syngelystig*

Men ville ikke tatt seieren på forskudd, kunne jo tenkes at Elkjøp bestemmer seg for å selge maskinen for mer enn 1700 kr (som det ryktes den skal koste ved lansering), hadde vært fælt å stått helt fremme i køen å ikke ha nok cash...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...