Gå til innhold

Hva er ditt inntrykk av wii?


Matsini

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser stilig ut med det blå lyset i fronten, kanskje jeg må skifte ut min gode gamle H/K AVR4000 med en nyere model med blått lys slik at det matcher litt mer :p

 

Et spørsmål: Hva er de 4 runde små lampene nederst på Wiimoten (rett over Wii logoen) til? Jeg ser at lampe nummer 2 lyser på bildet ditt.

7293655[/snapback]

De viser hvilket spillernummer kontrollen din er. Om kontrollen/du er spiller 1, 2, 3 eller 4. Enkelt og greit. Er litt vanskelig å finne ut av slikt når man ikke har ledninger å gå etter ;)

Lenke til kommentar
Siden dette emnet nærmest fungerer som et Wii-diskusjonsemne, får jeg legge ut et lite skrytebilde her: :p

 

Merkelig posering med Wii-motes:

http://img357.imageshack.us/img357/7150/mewiiwz1.png

 

Viktig med strap:

http://img469.imageshack.us/img469/7023/megwiiok9.png

 

Zelda-fisking:

http://bildr.no/image/19961.jpeg

 

Og inntrykket mitt av Wii? Enda bedre enn forrige gang jeg fikk spille! :D

7292832[/snapback]

Satans heldige bygdedyr! *hinthint*

Lenke til kommentar

Aylars/Bygedyret: Det har jo vært mye frem og tilbake i spørsmålet om at det blå lyset på Wii står på eller ei mens man spiller, fant du noe sikkert svar på dette? :) Ser klart at det er på på alle bildene, men det er så mye frem og tilbake om ferdige versjoner og slikt mas. Så vet du noe sikkert nå? :)

Lenke til kommentar

Synes Wii virker veldig tøff ut å nytt, og at det er en konsoll som kommer til å få frem meningen om å spille, nemelig spillglede!! Har savna den gode spillegleden siden Nintendo 64 tiden å vil ha den igjen nå, 360 hjalp ikke noe særlig!! :mad: men med Wii så tror jeg vil få den tilbake. Men er litt skuffa over at den ikke har så mangen titler som har støtte for online-spillingen :cry:

Lenke til kommentar
Synes Wii virker veldig tøff ut å nytt, og at det er en konsoll som kommer til å få frem meningen om å spille, nemelig spillglede!! Har savna den gode spillegleden siden Nintendo 64 tiden å vil ha den igjen nå, 360 hjalp ikke noe særlig!! :mad:  men med Wii så tror jeg vil få den tilbake. Men er litt skuffa over at den ikke har så mangen titler som har støtte for online-spillingen  :cry:

7294267[/snapback]

Det blir nok flere spill som støtter flerspiller over Internett når Nintendo gir ut utviklerverktøyene som trengs. Jeg kan ikke forstå hvorfor de ikke har gjort dette enda, men forhåpentligvis vil verktøyene være mer utviklervennlige enn Sonys visstnok er.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt om det kommer Mario Kart Wii? Kan ikke finne noe på nintendo.com og google.

7294292[/snapback]

 

Nei, Mario Kart DS var nok det siste i serien. Shigeru Miyamoto har sagt han er lei hele dritten, og har sagt opp alle som noengang har jobbet med Mario Kart-serien.

 

Like greit, siden Mario Kart DS uten tvil er det største nedfallet i serien, og Nintendo har tapt altfor mye penger på spillene.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
lolz
Endret av TCi
Lenke til kommentar
Aylars/Bygedyret: Det har jo vært mye frem og tilbake i spørsmålet om at det blå lyset på Wii står på eller ei mens man spiller, fant du noe sikkert svar på dette? :) Ser klart at det er på på alle bildene, men det er så mye frem og tilbake om ferdige versjoner og slikt mas. Så vet du noe sikkert nå? :)

7294138[/snapback]

 

Jeg spilte ikke ferdige versjonen av Wii-konsollen, akkurat som forrige gang. Dermed er lyset på hele tiden, da den er beregnet for å vises på pressekonferanser og lignende. Den ferdige versjonen har så vidt jeg vet bare lyset på en liten stund - når man slår på konsollen og bytter spill. Jeg tviler, men det kan hende at det er en option slik at man kan skru det på.

 

Kan bekrefte at lyset er på når en spiller!

William :)

 

Btw: Får lyst til å **** når jeg ser de bildene der! :p

7294180[/snapback]

 

Feil, du kan ikke bekrefte noe som helst. Lyset er ikke på når en spiller.

 

Og værsågo' det er bare å ****! ;)

Lenke til kommentar
Så kult! :D Hvordan er det å bruke de kontrollene?

7293625[/snapback]

Glemte å svare deg, men: Det er utvilsomt noe av det morsomste og kuleste jeg har gjort! De fungerer veldig bra, også til avanserte spill som Zelda. Man blir ikke sliten av å spille med dem.

 

Veldig gode å holde, veldig små og godt grep! Og Nunchuk-en veier faktisk ingenting!

Lenke til kommentar
Glemte å svare deg, men: Det er utvilsomt noe av det morsomste og kuleste jeg har gjort! De fungerer veldig bra, også til avanserte spill som Zelda. Man blir ikke sliten av å spille med dem.

 

Veldig gode å holde, veldig små og godt grep! Og Nunchuk-en veier faktisk ingenting!

 

Du er svært heldig! Men hvorfor/hvordan har du prøvd dette vidunderet?

Lenke til kommentar
Glemte å svare deg, men: Det er utvilsomt noe av det morsomste og kuleste jeg har gjort! De fungerer veldig bra, også til avanserte spill som Zelda. Man blir ikke sliten av å spille med dem.

 

Veldig gode å holde, veldig små og godt grep! Og Nunchuk-en veier faktisk ingenting!

 

Du er svært heldig! Men hvorfor/hvordan har du prøvd dette vidunderet?

7296812[/snapback]

Første gang med Wii-fan.net på lukket pressevisning i Lillestrøm. Denne gangen med Newton (ikke spør) hos Nintendo (Bergsala) i Oslo. Kommer på TV, men kameraten min fikk spille Wii, så det var verdt det. :) Er ikke glad i å komme på TV, hehe.

 

Og forresten - jeg får dårlig samvittighet når andre ikke får muligheten til å prøve. :p

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
Glemte å svare deg, men: Det er utvilsomt noe av det morsomste og kuleste jeg har gjort! De fungerer veldig bra, også til avanserte spill som Zelda. Man blir ikke sliten av å spille med dem.

 

Veldig gode å holde, veldig små og godt grep! Og Nunchuk-en veier faktisk ingenting!

 

Du er svært heldig! Men hvorfor/hvordan har du prøvd dette vidunderet?

7296812[/snapback]

Første gang med Wii-fan.net på lukket pressevisning i Lillestrøm. Denne gangen med Newton (ikke spør) hos Nintendo (Bergsala) i Oslo. Kommer på TV, men kameraten min fikk spille Wii, så det var verdt det. :) Er ikke glad i å komme på TV, hehe.

 

Og forresten - jeg får dårlig samvittighet når andre ikke får muligheten til å prøve. :p

7296923[/snapback]

Har dette programmet vært?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...