Gå til innhold

Hva er ditt inntrykk av wii?

Matsini

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det bekreftet, Excite Truck vil gi deg mulighet til å spille din egen musikk som er lagret på SD-kortet ditt. :D

http://wii.ign.com/articles/745/745360p1.html

Blir rett og slett nydelig.

7264199[/snapback]

:w00t:

Hvor mye koster et 20gigs SD-kort anyway? Like godt å bare hive alt innpå, så slipper man å skifte ut sanger hele tiden. RITE?

7264249[/snapback]

Dette eksisterer vel ikke

2GB SD koster rundt 400kr, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317137

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Nå er det bekreftet, Excite Truck vil gi deg mulighet til å spille din egen musikk som er lagret på SD-kortet ditt. :D

http://wii.ign.com/articles/745/745360p1.html

Blir rett og slett nydelig.

7264199[/snapback]

:w00t:

Hvor mye koster et 20gigs SD-kort anyway? Like godt å bare hive alt innpå, så slipper man å skifte ut sanger hele tiden. RITE?

7264249[/snapback]

Dette eksisterer vel ikke

2GB SD koster rundt 400kr, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317137

7264295[/snapback]

Vet da det. :p Skulle bare illustrere at man får ikke mye musikk innpå et SD-kort, i forhold til en HD. Men men, i'll manage.

Lenke til kommentar
Har det blitt sagt noe om hva USB-portene kan brukes til, utover at man kan koble til en Ethernet-dongle? USB-harddisker hadde jo vært kjekt i forbindelse med Excite Truck.

7268662[/snapback]

Var vel snakk om å kunne tilkoble ekstern HD tidligere i år, men tror ikke de gikk for det av en eller annen merkelig grunn. Kan hende jeg tar feil, men har ikke hørt et pip om det siden det ble nevnt.

USB-portene blir vel kanskje mest brukt for tilleggsutsyr. DS-player, Trommer, O.L.

Lenke til kommentar

Fant nettopp en liste over sega spill som vil være tilgjengelige i 2007 på VC. Det er mulig listen har vært publisert tidliger, men jeg poster den allikevel :)

"(...)Sega of America has confirmed its first round of titles from its Sega Genesis library to be made available via download on the Wii's Virtual Console Shop Channel from November 19th in the US. Prices will start at 800 Wii Points to download the SEGA Genesis titles. Wii Points can be purchased online or at retail (and in America cost $20 for 2,000 points, about £10 or €15).(...)"

Sonic The Hedgehog - (1991/ SEGA)

Altered Beast - (1989/ SEGA)

Golden Axe - (1988/ SEGA)

Columns - (1990/ SEGA)

Ecco the Dolphin - (1993/ SEGA)

Gunstar Heroes - (1993/ SEGA)

Space Harrier II -. (1988/ SEGA)

Toe Jam and Earl - (1992/ ToeJam&Earl Productions,Inc. © SEGA)

Ristar - (1995/ SEGA)

Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine - (1993/ SEGA)

Kilde

Ser hvetfall frem til Gunstar Heroes :)

Lenke til kommentar
Fant nettopp en liste over sega spill som vil være tilgjengelige i 2007 på VC. Det er mulig listen har vært publisert tidliger, men jeg poster den allikevel :)

"(...)Sega of America has confirmed its first round of titles from its Sega Genesis library to be made available via download on the Wii's Virtual Console Shop Channel from November 19th in the US. Prices will start at 800 Wii Points to download the SEGA Genesis titles. Wii Points can be purchased online or at retail (and in America cost $20 for 2,000 points, about £10 or €15).(...)"

Sonic The Hedgehog - (1991/ SEGA)

Altered Beast - (1989/ SEGA)

Golden Axe - (1988/ SEGA)

Columns - (1990/ SEGA)

Ecco the Dolphin - (1993/ SEGA)

Gunstar Heroes - (1993/ SEGA)

Space Harrier II -. (1988/ SEGA)

Toe Jam and Earl - (1992/ ToeJam&Earl Productions,Inc. © SEGA)

Ristar - (1995/ SEGA)

Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine - (1993/ SEGA)

Kilde

Ser hvetfall frem til Gunstar Heroes :)

7276455[/snapback]

Takk.

Har aldri hatt Mega Drive, så skal bli spennende å se hva jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar
Og inntrykket mitt av Wii? Enda bedre enn forrige gang jeg fikk spille! :D

7292832[/snapback]

Du er ond, du... ;)

kanskje et førstepersjon star wars spill eller no... :ph34r:

7293066[/snapback]

Det må bare komme. Og tenk å bruke kraften med Wiimote'n, da. Force choke, anyone? :yes:

Lenke til kommentar

Ser stilig ut med det blå lyset i fronten, kanskje jeg må skifte ut min gode gamle H/K AVR4000 med en nyere model med blått lys slik at det matcher litt mer :p

Et spørsmål: Hva er de 4 runde små lampene nederst på Wiimoten (rett over Wii logoen) til? Jeg ser at lampe nummer 2 lyser på bildet ditt.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...