Gå til innhold

Hva er ditt inntrykk av wii?

Matsini

Anbefalte innlegg

Har vært nokså skeptisk til Wii, det skal jeg ærlig inrømme. Men har sett litt mere på den, og tror det vil bli en veldig artig konsoll. Den blir ikke så alt for dyr heller, så det er store sjangser for at jeg kommer til å ende opp med både Wii og PS3 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer til å bli like bra som Gamecube antar jeg, det er noe noen få kommer til å kjøpe ved siden av Playstation 3 siden det er så billig. Kommer til å bli noen morsomme spill man ikke kan være foruten, men det kommer IKKE til å bli noens hovedkonsoll. Kjenner ingen som sitter med bare en gamecube og ingen andre konsoller. Nintendo har blitt 3rd party konsoller men det er ikke så rart med tanke på alle de barnespillene.

7223679[/snapback]

Hehe... Vel, nå er jo du en stor tilhenger av PlayStation, og har så lenge jeg kan huske rakket ned på Nintendo/Wii ;)

Jeg kjenner mange som vil ha Wii som sin eneste konsoll, og jeg kommer til å kjøpe den selv. Jeg tror du tar feil hvis du tror den bare blir en "andre konsoll". Den vil sikkert bli det for en del, i tillegg til alle som kjøper den som eneste konsoll.

Derfor vil Wii også sannsynligvis selge bedre enn de andre ;)

Lenke til kommentar

Sitter med litt skrekkblanda fryd og venter på det her jeg da. Nintendo liker å innovere, men det er også mulig den innovasjonen deres vil floppe denne gangen. (Ikke at det er mulig med overklassefranchise som Zelda, Metroid og Mario) Men jeg har da forhåndsbestilt en maskin, så jeg skal da få innfridd alt av forventninger på lanseringa.

*krysse tæra*

Lenke til kommentar
Kanskje litt dumt spørsmål, men hvilket spill skal folk sette inn i maskinen først?

For min del er det ingen tvil om at det blir Zelda :)

7230000[/snapback]

Tror det blir Wii Sports faktisk. Må vise maskinen til familien ;) Kanskje til og med mor synes Wii Tennis er festlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...