l_man Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Om jeg har slettet ett bilde på min k800i! er det noen viss mulighet og finne bilde igjenn ved hjelp av noen programmer?(via datakabel, om jeg kobler den til pcen) Det er vell neppe en mulighet? Takker for svar;) Lenke til kommentar
try666 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Om jeg har slettet ett bilde på min k800i! er det noen viss mulighet og finne bilde igjenn ved hjelp av noen programmer?(via datakabel, om jeg kobler den til pcen) Det er vell neppe en mulighet? Takker for svar;) 7057988[/snapback] Tror ikke det går men hvem vet, var det på en minnebrike eller i telefonminnet Endret 12. oktober 2006 av try666 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ta ut minnekortet (går utifra at bildene er lagret her). Skaff deg en kortleser og last ned f.eks get data back, evt jpegdump. Da skal det være mulig vil jeg tro. Har i hvert fall funket meget bra med slike løsninger fra digitalkamera, vil tro det samme kan gå med en mobil. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Om bildet var lagret på minnebrikke kan du dra til din lokale fotobutikk. Der hjelper de deg med glede Lenke til kommentar
l_man Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Di var lagret på telefon minnet. Noen muligheter der nei? Lenke til kommentar
l_man Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Ingen flere som kan hjelpe?:S Har noen vikige bilder der:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå