Bendorama Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hei, jeg kjøpte akkurat HDMI kabel til å koble pc til tv, men de beste instilingene jeg får, er at start toolbaren ser jeg bare HALVE av, og det er litt for mye i bredden og høyden, hvordan får jeg det vanlig??(det er en panasonic 37tommer plasma, og jeg bruker Nvidia.)takk Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvilken oppløsning bruker du? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvilken oppløsning bruker du? 7057971[/snapback] 800*600 det er det nærmeste jeg kommer bra. skriften blir helt for jæ*** på støre, og det blir bare være med toolbaren Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kan godt hende det er HDMI kabelen, og evnt. HDCP problemer. Har hørt mange problemer med oppkobling mellom PC og HDMI. Prøv å bruk Windows sitt verktøy for aktivering av ekstra skjerm under Egenskaper for Skjerm -> Instillinger (den grå boksen øverst i ruten) Skal være bilde av to skjermer. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Kan godt hende det er HDMI kabelen, og evnt. HDCP problemer. Har hørt mange problemer med oppkobling mellom PC og HDMI. Prøv å bruk Windows sitt verktøy for aktivering av ekstra skjerm under Egenskaper for Skjerm -> Instillinger (den grå boksen øverst i ruten) Skal være bilde av to skjermer. 7059334[/snapback] *Skal være bilde av to skjermer.* er ikke det nå, jeg har flytta pc til TV(er en media center)så nå bruker jeg bare tv som skjerm, men det er jo ikke så kjempe bra:PHMM det var merkelig, jeg skule ta print screen for å vise hvordan det var, men da var alt FINT på bilde:S, men jeg bare ser halve toolbare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå