Org Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Det står på sidene deiras at en trenger 512 mb ram. Eg har da tilfedigvis bare 256 (skal oppgradere til 2gb til jul men lyst å teste vista fordeom) Vil Vista funke på pc-en fordeom eller? En trenger ikkje så mye for å kjøre XP, så koffor må en ha så mye for å kjøre Vista? Endret 12. oktober 2006 av Org Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Anbefaler deg å oppgradere til absolutt minimum 512MB RAM, helst mer. Selv i Windows XP er den anbefalte minnemengden minst 512MB (det er ENORM forskjell i XP med 512MB vs 256MB minne).. Endret 12. oktober 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
morra Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hvis det funker så tror jeg ikke det vil bli gøy pga. hakking/lagging eller lign. Vista krever mer siden det er et tyngre/heftigere (flere funksjoner etc.) operativsystem... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 last ned " windows upgradeadvisor " og ser selv hva du har bruk for/må oppgradere: http://www.microsoft.com/windowsvista/getr...or/default.mspx lykke til Lenke til kommentar
Org Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Får vente til jul med å innstalere Vista eg da Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Får vente til jul med å innstalere Vista eg da 7062489[/snapback] Jeg tror det er like greit. Vista med 256 MB tror jeg ikke er noen vits i å prøve på. Mulig det går på et vis, men du vil bli sittende mye å se på disklampa... Edit: Minne er jo såpass dyrt for tiden at det også er en grunn til å vente med oppgradering. Endret 13. oktober 2006 av Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå