Cucumber Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 PS\2-kontakten min på musa mi ble ødelagt i dag, men jeg har en gammel mus som jeg har tenkt å stjele ledningen fra. (Se vedlegg) Grønn plate = ny mus, brun plate = gammel mus Problemet er at kontaktene og fargene på ledningene er ulik, men begge har 4 ledninger. (dog har ikke den gamle musa scroll). Hvordan vet jeg hvilke ledninger som skal hvor? Lenke til kommentar
ecHo_pro Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 PS\2-kontakten min på musa mi ble ødelagt i dag, men jeg har en gammel mus som jeg har tenkt å stjele ledningen fra. (Se vedlegg)Grønn plate = ny mus, brun plate = gammel mus Problemet er at kontaktene og fargene på ledningene er ulik, men begge har 4 ledninger. (dog har ikke den gamle musa scroll). Hvordan vet jeg hvilke ledninger som skal hvor? 7057872[/snapback] SPØR GUD OM SVAR, det gjør altid jeg haha ww.eid.com Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) PS\2-kontakten min på musa mi ble ødelagt i dag, men jeg har en gammel mus som jeg har tenkt å stjele ledningen fra. (Se vedlegg)Grønn plate = ny mus, brun plate = gammel mus Problemet er at kontaktene og fargene på ledningene er ulik, men begge har 4 ledninger. (dog har ikke den gamle musa scroll). Hvordan vet jeg hvilke ledninger som skal hvor? 7057872[/snapback] SPØR GUD OM SVAR, det gjør altid jeg haha ww.eid.com 7058674[/snapback] Stikk ned på biltema og kjøp deg et multimeter(eller lån deg et) og mål deg frem. Tviler på at GUD kan hjelpe deg her,men en vet jo aldri Endret 12. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Ingen kontakt = ingen strøm = ingen måling Og hva gud angår.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Ingen kontakt = ingen strøm = ingen måling Du har jo "piperen" på multimeteret.(diode tester?) Da er det ikke så vanskelig å finne ut hvilken pinn som hører til hvilken ledning og sammenligne med den andre Endret 14. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå