CCola Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Heisann, Jeg skal hjelpe en kompis å formatere maskinen, og jeg finne ikke drivere til maskinen. Jeg lurte på om det holder med å instalere Windows XP Pro, med SP2? Maskinen inneholder følgende: - Mobile Intel Celeron-S, 1333 MHz (10 x 133) - Trident Video Accelerator CyberBlade XP Ai1 v6.4022-016L.22ICD (16 Mb) - Hovedkort chipset: ULi/ALi M1644T CyberALADDiN Lenke til kommentar
morra Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Tror nok en del kommer ramlende inn med Windows/Microsoft Update. Jeg hadde formatert og sett etter drivere etterpå. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Eneste som kan være kjekt å ha klart på forhånd, kan være drivere for nettverkskort om du ikke har andre maskiner tilgjengelig. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Takker for svar:) Kommer til å finne nettverksdriverne, deretter formatere:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå