terte Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har kjøpt denne; CREATIVE ZEN NANO 1 GB; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...m_specification klarer ikke lage spillelister, noen som vet om det er mulig? Hvis ikke ryker den rett til elkjøp på 30 dagers retur, forventer at en mp3 spiller i 2006 skal har funksjon for spillelister. ellers er soilleren grei, lett og liten, og grei lyd Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det er ikke sikkert det funker å lage spillelister på akkurat den spilleren. Husk at den slettes ikke er dette årets modell. Tror det nesten er noen år siden den kom på markedet. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Tror ikke du kan lage spillelister, nei. Men det er en annen funksjon, som jeg vet eldre MuVo NX hadde, og da regner jeg med at denne har det også; avspilling av mapper. Om du legger musikken din i mapper på selve spilleren, kan du spille av enkeltmapper hver for seg. Ingen mulighet til å lage spillelister på selve spilleren, du er nok nødt til å gjøre det via PC. Den typen spillere er ganske riktig noen år gamle, er ikke mye forskjell mellom en ny Zen Nano og en eldre MuVo TX, Zen Nano kom vel for to-tre år siden, mener jeg å huske. Endret 13. oktober 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Stemmer det med at man kan lage mapper, dette blir jo nesten det samme som spillelister. Spilleren kom for et par år siden men det gjør den ikke til en dårlig spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå