MadRos Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Hei, jeg kalrer ikke å sette opp et trådløs nettverk med denne ruteren, asus wl 520g det som skjer er at, bærbarern fanger opp nettverket det gjorde den før ja, men ikke nå . . . , og når man trikker på "koble til", så jobber den, og etter noe min så slutter den av seg selv, og ingenting skjer, Hva er galt? Hvorfor funker det ikke? har det med alle de instillingene å gjøre? før hadde jeg 3com router, det funka fint der, men nå har jeg problemer med asus. Endret 13. oktober 2006 av hproslan Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) ingen som kan hjelpe meg her? Endret 13. oktober 2006 av hproslan Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 ingen som vil hjelpe her? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje denne routeren trenger en runde med konfigurasjon før den er operativ? Hva slags handling er det den henger ved? hvis det står aquiring network address, elller tilsvarende på norsk for norsk windows, er du koblet til, men får ikke ip fra routeren/modemet ditt. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Er dhcp på router enablet? Har du mottak av ip eller fast ip på pc`n? evt sett på mottak av ip på pc`n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå