Dj-DragonX Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 :!: Tjjohei! Dette er pcn min i dag: pentium® 4 CPU 2.53GHz 2.56 GHz, 512 MB RAM NVIDIA GeForce FX 5900XT Hvordan skal je få denne til å bli "up to date" Har ikke over meg peiling på pc oppbygging, men har satt sammen denne for 3 år siden! Har ikke holdt følge med utvikling så jeg er temlig svart på hva som funker bra nå. Er det noen som har noen ider om hva som bør gjøres? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hvor mye kan du bruke på oppgradering? Du kan selge de gamle delene, få noen kroner der.. jeg kan eventuelt være interissert å kjøpe det.. PM meg isåfall Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 kan du bruke f.eks kabinettet im igjen? og hva med strømforsynigen? hva er det du skal ha? en helt ny pc? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 spørsmålet er vel hva du skal bruke maskinen til. Til kontor og internett holder det max med litt mere ram skal du spille nye kraftige spill snakker vi nesten om en ny maskin Lenke til kommentar
Dj-DragonX Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 spørsmålet er vel hva du skal bruke maskinen til.Til kontor og internett holder det max med litt mere ram skal du spille nye kraftige spill snakker vi nesten om en ny maskin 7057843[/snapback] Jeg liker å spille spill så det er vell en spille maskin jeg er ute etter Lenke til kommentar
Dj-DragonX Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 hvor mye kan du bruke på oppgradering? Du kan selge de gamle delene, få noen kroner der.. jeg kan eventuelt være interissert å kjøpe det.. PM meg isåfall 7057568[/snapback] minst mulig penger til mest mulig pc!! Er litt naiv nå men !! Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 kan du bruke f.eks kabinettet im igjen? og hva med strømforsynigen? hva er det du skal ha? en helt ny pc? 7057666[/snapback] bare gjentar det jeg sa jeg Lenke til kommentar
Dj-DragonX Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 kan du bruke f.eks kabinettet im igjen? og hva med strømforsynigen? hva er det du skal ha? en helt ny pc? 7057666[/snapback] Kabinett og strøm forsyning er bra nok tror jeg! God plass ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå