Gaston Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har kommet til "Vanskelig?"... Ehh, jaa... 7058832[/snapback] Årh, visste om det hele tiden, men tenkte ikke på det. Testen var ganske bra. Den var liksom så lett at man bare ikke tenker over det. Kun de dumme greier den med engang vil jeg nå si.. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vanskelig og vanskelig... Den var ikke "2 hard for me".. hehe Men grei test. "Trikset" var å komme i gang, og skjønne hva du skulle lete etter hehe Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Etter å ha spillt notpron til level 19 klarte jeg dette ganske lett Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nå ble jeg irritert! Jeg har kommet hit: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): http://www.church-hill.no/neste%20side%20heter%20to_hard_4_ya.htm.jpg Noen som gidder å gi meg et hint eller? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Nå har jeg kommet til: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ok, nå har du kommet til slutten. Jeg er imponert over dine kunnskaper og ferdigheter på internett. Med mindre du har funnet en måte å jukse på kan du nå være kjempestolt over deg selv. Send en e-post til [email protected] og fortell at du har kommet hit, så skal jeg lage flere vanskligere oppgaver til deg! Så jeg føler meg egentlig ganske flink Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja, hintet er.....Les hva du selv har skrevet og tenk adresse!! Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Det går ikke Jeg har redigert "2_hard_4_ya" Tusen ganger! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Wow, den var tøff. Nah. Du må prøve å skjule ting litt mer i kildekoden. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ja, hva skal man gjøre i starten? funka ikke å skrive 2 feks etter index. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Latterlig enkel test.. Tips til alle -> View source Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som husker den andre testen? der det starter med at du skal inn en dør ellernoe.. den har vært oppe her før? Kan noen lete den opp for meg siden jeg ikke husker den så godt. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Latterlig enkel test.. Tips til alle -> View source 7060391[/snapback] Du kommer langt med Ctrl + A også Som sagt flere ganger før, var en test. Og jeg må uten tvile tukle litt med kildekoden Har ikke gjort noe spesielt der. Rikkely: Det du ser, er jo navnet på bilde. Men det står noe mer der. Husk at de %20 er mellomrom, men det tegnet finnes jo ikke, så da kommer de tegnene opp. Ingen filer heter heller to_hard_4_ya . De må ha et filnavn. Prøv å tilføye filnavnet og kopier linken inn bak www.church-hill.no/test/ Får se om jeg lager noe mer etter hvert. HackOrDie.moo.no er mye mer proffesjonelt. Jeg kan ikke mye om dette, egentlig, men tenkte at man trenger ikke så mye kunnskap for å lage det, det er bare å finne på noe. Må bare finne på noen idéer først. Fikk egentlig idéen om å skjule ting fra en venn som skulle lage en "hemelig" side. Så kopierte han inn den "Siden kan ikke vises" og la til link under. Det som er dumt er at det går an å bruke direktelink til siste side da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ok, nå har du kommet til slutten. Jeg er imponert over dine kunnskaper og ferdigheter på internett. Med mindre du har funnet en måte å jukse på kan du nå være kjempestolt over deg selv. Send en e-post til [email protected] og fortell at du har kommet hit, så skal jeg lage flere vanskligere oppgaver til deg! \0/ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Sånn. Siden er endret. Står at det kanskje kommer noe nytt etter hvert. Hadde regnet med å ha litt tid på å lage noe mer, men dere kom til slutten for fort. Kildekode er noe dumme greier Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Allerførste gangen så endret jeg hele adressen: altså www.churchill.no Kom til en privat hjemmeside med bilder av gamle skrukkete damer.. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Merk alt på siden. Trykk så på Klikk Her! Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 wee klarte den jeg å trikset var bare å vite hvordan man kom igang Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som husker den andre testen? der det starter med at du skal inn en dør ellernoe.. den har vært oppe her før? Kan noen lete den opp for meg siden jeg ikke husker den så godt. 7060690[/snapback] http://www.deathball.net/notpron/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå