Gå til innhold

TEST: Internettferdigheter - en test laget av meg

Jørnan

Anbefalte innlegg

Har kommet til "Vanskelig?"...

Ehh, jaa...

7058832[/snapback]

Årh, visste om det hele tiden, men tenkte ikke på det.

Testen var ganske bra. Den var liksom så lett at man bare ikke tenker over det.

Kun de dumme greier den med engang vil jeg nå si..:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kommet til:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ok, nå har du kommet til slutten. Jeg er imponert over dine kunnskaper og ferdigheter på internett. Med mindre du har funnet en måte å jukse på kan du nå være kjempestolt over deg selv.

Send en e-post til [email protected] og fortell at du har kommet hit, så skal jeg lage flere vanskligere oppgaver til deg!

Så jeg føler meg egentlig ganske flink :tease:

Lenke til kommentar
Latterlig enkel test.. Tips til alle -> View source :)

7060391[/snapback]

Du kommer langt med Ctrl + A også :p

Som sagt flere ganger før, var en test. Og jeg må uten tvile tukle litt med kildekoden :p Har ikke gjort noe spesielt der.

Rikkely: Det du ser, er jo navnet på bilde. Men det står noe mer der. Husk at de %20 er mellomrom, men det tegnet finnes jo ikke, så da kommer de tegnene opp. Ingen filer heter heller to_hard_4_ya . De må ha et filnavn. Prøv å tilføye filnavnet og kopier linken inn bak www.church-hill.no/test/

Får se om jeg lager noe mer etter hvert. HackOrDie.moo.no er mye mer proffesjonelt. Jeg kan ikke mye om dette, egentlig, men tenkte at man trenger ikke så mye kunnskap for å lage det, det er bare å finne på noe. Må bare finne på noen idéer først. Fikk egentlig idéen om å skjule ting fra en venn som skulle lage en "hemelig" side. Så kopierte han inn den "Siden kan ikke vises" og la til link under. Det som er dumt er at det går an å bruke direktelink til siste side da :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ok, nå har du kommet til slutten. Jeg er imponert over dine kunnskaper og ferdigheter på internett. Med mindre du har funnet en måte å jukse på kan du nå være kjempestolt over deg selv.

Send en e-post til [email protected] og fortell at du har kommet hit, så skal jeg lage flere vanskligere oppgaver til deg!

\0/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...