Jørnan Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Holder på å lage en side for å finne de aller beste når det gjelder å finne frem på internett. Som et testprosjekt legger jeg ut linken til starten her, så kan dere prøve selv. Gjerne rapporter til meg dersom dere finner feil, måter å jukse på o.l. Det er meningen å være såpass vanskelig at selv om du sammarbeider med andre, prøver å juske o.l. skal det være umulig å gjøre det. Ledetråder vil stå underveis hvis det er noen. Uansett om det virker umulig, tenk deg om to ganger og ikke tro du ser alt. Ikke tro på alt du ser heller. Når du har funnet ut hvordan du kommer fra første til neste side kan du en teknikk som hjelper deg en god del under veis. Klikk her for å starte testen Husk å lese tipsene ovenfor nøye før du kommer med masse spørsmål og kommentarer her i forumet. Husk at synet bedrar Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Linken funker ikke for meg = / (hvis ikke det er en del av testen? ) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Linken funker ikke for meg = / (hvis ikke det er en del av testen? ) 7057546[/snapback] Virker nesten sånn Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skulle det være vanskelig? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Den var da veldig lett? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Byttet ut tallet bak "index" i adressefeltet helt til det ikke var flere sider igjen... 2 easy 4 me... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Denne var jo helt latterlig? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 he address is not valid Most likely causes: * There might be a typing error in the address. * If you clicked on a link, it may be out of date. What you can try: Retype the address. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Men du jornan. Er dette kødd? Man trenger ikke ha noe som helst kunskap for å greie dette, det er jo så ekstremt åpenbart og enkelt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 vanskelig ? til og med JEG klarte det jo Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 tør jeg spørre hvor langt dere har kommet? Som sagt, vil teste det her og se om det er vanskelig. Er vel ikke helt åpenbart enkelt på slutten? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) *glem det* 14 tegn blabla Det burde nesten gå ann å slette innlegg... Endret 12. oktober 2006 av Gaston Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Greide den! "Ok, nå har du kommet til slutten. Jeg er imponert over dine kunnskaper og ferdigheter på internett. Med mindre du har funnet en måte å jukse på kan du nå være kjempestolt over deg selv. Send en e-post til [email protected] og fortell at du har kommet hit, så skal jeg lage flere vanskligere oppgaver til deg!" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 tør jeg spørre hvor langt dere har kommet? Som sagt, vil teste det her og se om det er vanskelig. Er vel ikke helt åpenbart enkelt på slutten? 7058086[/snapback] jeg kom ivartfall til siden der det står Ok, nå har du kommet til slutten. Jeg er imponert over dine kunnskaper og ferdigheter på internett. Med mindre du har funnet en måte å jukse på kan du nå være kjempestolt over deg selv. går ut ifra att dette er slutten ivartfall... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Nei.. jeg får ikke til den første.. Ok nå skjønte jeg den. Var vel heller leting mer enn internettferdigheter det gikk på.. Endret 12. oktober 2006 av glx-rider Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skjønner ikke noen ting. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 skulle det være utfordrende? prøv heller noe sånt som feks: http://masticore.neonnero.com/HackorDie/?page=main Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Ok. For noen var den vansklig, men andre tok den let. Tror ikke jeg skal prøve på dette, jeg. Fikk iallefall testet at det var lurt å teste det. Dere er for smarte her Ante ikke om det var enkelt eller lett, så jeg la det ut som en test Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har kommet til "Vanskelig?"... Ehh, jaa... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 <html> <head> <meta http-equiv="Content-Language" content="no-bok"> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252"> <title>Gratulerer, du er ved endepungtet</title> </head> <body> <p>Ok, nå har du kommet til slutten. Jeg er imponert over dine kunnskaper og ferdigheter på internett. Med mindre du har funnet en måte å jukse på kan du nå være kjempestolt over deg selv.</p> <p>Send en e-post til <a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a> og fortell at du har kommet hit, så skal jeg lage flere vanskligere oppgaver til deg!</p> </body> </html> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå