DeVille Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei. Jeg skal ha meg et høyttalersett til PC-spilling (BF2), og regner med at det da bør være 5.1. Jeg hørte en demo med Logitech Z-5500, og syntes det var imponerende. Likevel lurer jeg på om dette overkill til BF2? Det er innfor øknomisk rekkevidde, men jeg vil jo ikke bruke mer penger enn nødvendig. Vil feks Z-5400 eller X-530 gi samme opplevelsen? Hva med et passende lydkort, som jeg også må ha? Mvh Ulf Lenke til kommentar
try666 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei.Jeg skal ha meg et høyttalersett til PC-spilling (BF2), og regner med at det da bør være 5.1. Jeg hørte en demo med Logitech Z-5500, og syntes det var imponerende. Likevel lurer jeg på om dette overkill til BF2? Det er innfor øknomisk rekkevidde, men jeg vil jo ikke bruke mer penger enn nødvendig. Vil feks Z-5400 eller X-530 gi samme opplevelsen? Hva med et passende lydkort, som jeg også må ha? Mvh Ulf 7057386[/snapback] Skal man ha bra lyd for blillig penge kjøp noen gode øretelefoner Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 jeg liker bedre følelsen av ekte system enn høyttaalere. og vil anbefale for en trang lommebok: x-530. men har du vurdert et lydkort? ellr har du det? det er ikke det store poenget å betale 3000 for lydopsett også har du bare et ræva lydkort... 2000 til høyttalere og 1000 til lydkort kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå