SPRCO Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er på jakt etter et skjermkort til under 1800,- og jeg fant disse to: Asus GeForce 7900 GS Sapphire Radeon X1900 GT Hvilket av disse to skjermkortene mener dere er best? Grunnen til at jeg nevnte disse to er at jeg har hørt mye bra om de, men jeg er også åpen for andre forslag så lenge prisen holder seg under 1800,- Skjermkortet skal brukes på dette systemet hvis det har noe å si. -NoElite Lenke til kommentar
j**** harddisk Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Søk litt på forumet, mange som spør om det samme Lenke til kommentar
Mit Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 X1900GT yter vel litt bedre tror jeg, ATI har også fordeler som bedre bildekvalitet ved AA og støtte for AA+HDR samtidig, det bruker mere strøm enn det fra nVidia men det går vel greit? Lenke til kommentar
HBK Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Eg hadde gått for x1900gt kortet etter å ha lest en del tester. Virker som eit kort der en får mykje for pengane. Forøvrig kan du jo sjekke ut det nye x1950pro kortet som kjem. Virker veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå