Gå til innhold

Colin Mcrae 3 vs WRC

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp anskaffet XBOX og CM 3 og er rett å slett meget imponert. Skal sies at jeg kommer fra PS1 og CM 1 og 2. Valget sto mellom PS2 og XBOX. Valgte XBOX da jeg tror dette er fremtiden...

Men jeg har ikke spilt WRC på PS2...jeg har prøvd CM 3 på PS2, og det funka bra, jeg synes imidlertid at jeg får bedre flyt i kjøringen på XBOX.

Spørsmålet mitt til Dere som har prøvd WRC og CM3 er hvilket er det beste og mest virkelighetsnære av de to???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd WRC på PS2, men siden du tydeligvis er int. i rally-spill, så kan du ikke komme utenom Rallisport Challenge.

Jeg har kun spilt Colin 3 i ca en halvtime, men sålangt har det ikke levd opp til mine forventninger. Middels grafikk, snodig kjørefølelse, og mye annet jeg satt fingern på, menmen jeg skal ikke dømme dette nedenom og hjem før jeg har spilt det i flere timer.

Rallisport Challenge bør du uansett skaffe deg, etter min mening et av de beste bilspillene gjennom tidene. Så de hadde tilbud på det, 399,- på Elkjøp.

Lenke til kommentar

Var kanskje litt hard mot CM3, har spilt det i et par timer nå og det er jo ganske bra, skadene på bilen er meget bra gjennomført, men kjørefølelsen blir litt for mye "playstation" for min smak, og det at du bare kan kjøre Ford Focus i championship mode er utrolig dumt. Men men, det er et bilspill som er verdt å ha, det er veldig bra, men ikke så bra som Rallisport. CM3 gir et litt dårlig 1.inntrykk, men etter litt tid når du kommer inn i det blir det bra. La oss si Ralli får 98/100, mens CM3 ligger på 85/100 ? :wink: Likevel...det kan snu seg, har bare spilt CM3 i et par timer. Litt off-topic i posten din, men siden jeg skrev forrige melding, måtte jeg bare få med dette.

[ Denne Melding var redigert av: b-duvaland på 2002-11-05 22:27 ]

Lenke til kommentar

CMR 3 er sinnsykt bra , beste rally spillet jeg har spillt ihvertfall, men ikke skjønner jeg at folk synes at rallisport er bedre ? men smaken er som baken! Kanskje litt dumt at du bare kan kjøre ford i championship(men du skal jo være colin mcrae da)

Har prøvd WRC til ps2 det var greit, men ikke i nærheten av å være så bra som Cmr3, kanskje WRC II blir en helt annen sak :grin: vi får se !

Jeg syntes det var veldig klokt å velge xbox, siden ps2 begynner å bli litt "gammel" , har selv en ps2 ståendem, som ikke akkurat blir brukt så mye etter at jeg kjøpte xbox.

Lenke til kommentar

Noen som husker kortbanene i CM2, de parallel-løpene? Tror det var CM2 ihvertfall, de ROCKET noe grusomt!! :grin: Utrolig moro når jeg lærte å bruke rattet og pedalene rett! Skulle vel ha installert igjen, men har ikke ratt for tiden (venter på CM3).

Så husker jeg en fantastisk demo av et annet rallyspill, hvor man kjører lange strekker gjennom landskapet, skogsveiene er smale og du hyler frem i rundt 200km/t og føler magen vrenger seg! Det var en helt fantastisk fartsfølelse, husker desverre ikke navnet, men når jeg freste gjennom en sving og såvidt unngikk skogen som strøk forbi som en vegg av farger, fy fader.. aldri følt det så realistisk å kjøre rally på skogsveier før. Håper CM3 kan bøte på det :smile:

Lenke til kommentar

Synes CM3 er kjempebra. Går utover nattesøvnen slik et godt spill skal. Har brukt håndkontrollen så langt men kjøpte nettopp ratt, Mondea 360 fra Thrustmaster. Plutselig ble det veldig vanskelig sammenlignet med håndkontrollen. Forhåpentligvis bare en tilvenningssak, det føles ihvertfall litt mer realistisk. CM3 har ikke den helt store fartsfølelsen når jeg kjører oversiktskamera (bak bilen), men det gir bedre kontroll med bilen og omgivelsene. Inne i bilen med kun panseret synlig gir veldig bra fartsfølelse, men gir dårlig oversikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...