RBW Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Dørene har åpnet på Electroworld 2006. Vi har vært der og sett på hva man som besøkende har i vente. Les mer Lenke til kommentar
ZeBoss Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hvorfor skal man betale for å komme på en salgs messe? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hvorfor skal man betale for å komme på en salgs messe? 7057093[/snapback] Hvorfor skulle arangørene la være å ta seg betalt, når betalingsviljen blant de besøkende er så høy som den er? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du vet du er rå når du kan ta bilder og teste bilspill samtidig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 LOL Gleder meg kjempe mye til lørdag, for da skal jeg dit. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare køen på bildet er nok til å skremme meg vekk, men det så ut til å være mye fint der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 hvorfor skal man betale for å komme på en salgs messe? 7057093[/snapback] Du kan så si. Virker litt idiotisk at man skal betale for å komme inn på en slik messe egentlig. Tomat-Ulf: Kenneth er rå da Lenke til kommentar
oso1 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Har vært på messen idag ! Rimelig talentløst av arrangøren når man må stå i kø 30 minutter for å slippe inn. Kjøper du noe må du også stå i kø for å hente varer. Mitt inntrykk av messen er som følger: Temmelig begrenset utvalg av produkter, i hvertfall i forhold til markedsføringen de kjører. Hele messen er gjennomsyret (kjøpt og betalt) av produktutvalget til EL-kjøp kjeden. Noe som altså betyr noen få "flash" produkter og en lang rekke "main stream" produkter - Et hederlig unntak var Nikon standen....... Følger man med på produktlanseringer etc. på internett eller i fagpressen er det lite å hente ved å betale 125 kroner pluss parkering for å komme inn på denne messen. Endret 12. oktober 2006 av oso1 Lenke til kommentar
AOe Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er dessverre enig med oso1... Var der før i dag, og ble mektig skuffa... Fikk et gratis eksemplar av "Hotet" (svensk triller) fra elkjøp, og et hjemmepc-blad. Men ellers var det ikke så mange lyspunkter. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Du vet du er rå når du kan ta bilder og teste bilspill samtidig. 7057263[/snapback] Ok da, akkurat det bildet tok jeg. Men snill som jeg er lot jeg Kenneth ta æren for alle bildene i artikkelen. Resten er tatt av Kenneth. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Er det noe poeng å dra opp dit for å se etter en ny TV? Hadde feks Sharp utstilt de nye lcd skjermene sine XD1 Endret 12. oktober 2006 av joffe11 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 er det mulig å teste wii der? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Nei, bare for folk som jobber for elkjøp og pressen Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) ah.. så %"#%¤%¤ teit! Edit: mulig å teste GOW? Endret 12. oktober 2006 av TommyTheGun Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du kan så si. Virker litt idiotisk at man skal betale for å komme inn på en slik messe egentlig.7057488[/snapback] Igjen. Hvor dustete hadde ikke arrangørene vært, dersom de lot være å ta seg betalt, når vi ser hvor mange som likevel kommer - og betaler for slike arrangementer? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Noen som kan fortelle meg hvilke messetilbud Nikon kjører der oppe? Vurderer sterkt å dra innom om det er noe bra tilbud på akkurat den standen. Ellers kan jeg sitte å bla i elkjøp katalogen så opplever jeg messen gratis mens jeg sitter på dass og leser Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Den messen der gir jeg mer eller mindre blaffen i. Spesellt når det er så gjennomsyret av Elkjøp. En av messene med utstillt ny maskinvare og ny teknologi kunne jeg heller tenkt meg. Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skulle ønske dere tok bilder av TV veggen somer 7 meter høy og 40meter bred med 40 eller var det 48stk 42" plasma skjermer den ser så rå ut at det var rart dere ikke tok bilde av den. litt skuffet Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 khmoe: Se min artikkel på Akam Tomat-Ulf: Takk for det, jeg følte meg ganske awsom akkurat da Øyvind: Ja, Nikon hadde et tilbud. Husker søren ikke hva modellnummeret er, men det er det som er ganske nytt. Mulig D80, kan det stemme? 6300kr skulle de ha. Standard-objektiv. Tror Rolf husker det der bedre enn meg. BTW: Jeg så da noen som spilte Wii, men det var kanskje bare akkurat da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå