Christian86 Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kjøpte et smykke på ebay, betalte med mastercard. Nå kommer det beskjed om at annonsene hans er fjernet, og det er også den jeg vant fra han. Jeg har startet å regne 14 dager fra mandag som var denne uken, skal jeg bare si til entercard at jeg ikke vedkjenner meg transaksjonen? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 skal jeg bare si til entercard at jeg ikke vedkjenner meg transaksjonen? 7057016[/snapback] er slikt mulig? :o kunne du tenke deg å fortelle hvordan det gjørest, og når man kan gjøre det. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kan du gå litt mer i detalje på denne saken? Om du betalte med mastercard via paypal er det bare å melde dette til paypal og ebay så får du tilbake pengene dine på notime.. Men det finnes mange grunner til at din auksjon ble stengt.. Har skjedd mange ganger med mine auksjoner på ebay, dette kan komme av at selger har bruk et bilde/tekst/design/etc som ikke han har lisens til etc... Er selger ennå registrert? Om så, send han en mail å spør hvor det blir av smykket ditt... Lykke til... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Kan du gå litt mer i detalje på denne saken? Om du betalte med mastercard via paypal er det bare å melde dette til paypal og ebay så får du tilbake pengene dine på notime.. Men det finnes mange grunner til at din auksjon ble stengt.. Har skjedd mange ganger med mine auksjoner på ebay, dette kan komme av at selger har bruk et bilde/tekst/design/etc som ikke han har lisens til etc... Er selger ennå registrert? Om så, send han en mail å spør hvor det blir av smykket ditt... Lykke til... 7057262[/snapback] sitat fra mailene: has been removed by eBay for breaching of one or more of our policies. Any offers or bids placed on this listing are now null and void. Because the listing was ended early, you as a bidder are not required to complete the transaction. Since this is a breach of our listing policies, the seller is free to relist the item in the proper format. Should you wish to do so, you are free to bid on the item again if it is relisted. betalt via paypal ja Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Står vel ganske svart på hvitt hva som har skjedd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå