ds.nitram Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei jeg skal bytte hoved kort da det hoved kortet jeg har ikke støtter skjermkortet mitt fult ut ( det jeg har nå er ett asrock 939dual s-ataII og GF 7950GX2) Jeg er veldig forøyd med asrock kortet fordi det klokker bra og har passiv kjøling. Jeg er ute etter ett klokke vennligt kort med passiv kjøling som klokker godt(må klare minst 290HTT) og som også støttter GF7950GX2(SLI). Er det noen som kan anbefale ett HK? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har dette som jeg kjører i SLI og er godt og stabilt. Lenke til kommentar
ds.nitram Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 hvet du noe om klokke egenskapene til dette kortet, det er veldig viktig da jeg jeg har en optron cpu som jeg har klokket fra 2,0GHz til 2,9GHz? Lenke til kommentar
ds.nitram Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 tror jeg går for dette kortet Abit AN8 32X http://www.hardware.no/tester/hovedkort/abit_an8_32x/25009/5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå