Gå til innhold

Tur til Electroworld 2006

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil også vite hvordan Viva Piñata var. Det blir så bra. En kompis av meg sier det er et barnespill, men hindrer ikke meg i å glede meg til det. Selv om jeg er 18 år :p

Ed1t: ~ på feil bokstav.

7070873[/snapback]

Jeg tror det kan bli kult også - og jeg er 37! :) Jeg prøvde det litt mere i går enn på torsdagen, men fikk liksom ikke noe inntrykk. Tror det er et spill som trenger litt tid (og ikke minst fred og ro - ikke disko musikk på full guffe fra standene rundt).

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Det jeg blei mest imponert over på messa var at det ble delt ut gratis cola.

Det blei en 5-6-7 av dem ja :w00t:

7070386[/snapback]

Hmm, la meg se,.. var altså ingenting annet som var noe? Dyr dyr dyr dyr cola da...

Regnestykke:

Inngangsbilett: 125 kroner.

Antall cola 6 (snitt siden du sier fra 5-7)

125/6=20,83. Altså over 20 kroner per colaboks... Hmm. Du hadde fått det billigere i butikken.

Var vel heldigere vi andre som hadde flere gleder der oppe en dritdyr coca cola. ;)

Dr peedee

Lenke til kommentar

Må si jeg blir grønn av misunnelse når jeg leser denne tråden. Skulle egentlig på messa i dag jeg og, men som vanelig så måtte det jo dukke opp noe :realmad:

Noen får dra til Lillestrøm på skandinavis støres elktromesse, mens andre spyler norges skittneste basseng :thumbdown:

Beklager at jeg gikk off topic, men måtte bare få ut skuffelsen.

Uansett virker som en veldig bra messe med mye variert innhold

Var det noen nytt rundt lanseringen til Wii?

Lenke til kommentar
Det jeg blei mest imponert over på messa var at det ble delt ut gratis cola.

Det blei en 5-6-7 av dem ja :w00t:

7070386[/snapback]

Hmm, la meg se,.. var altså ingenting annet som var noe? Dyr dyr dyr dyr cola da...

Regnestykke:

Inngangsbilett: 125 kroner.

Antall cola 6 (snitt siden du sier fra 5-7)

125/6=20,83. Altså over 20 kroner per colaboks... Hmm. Du hadde fått det billigere i butikken.

Var vel heldigere vi andre som hadde flere gleder der oppe en dritdyr coca cola. ;)

Dr peedee

7071099[/snapback]

Jeg skulle egentlig betalt 125, men siden jeg ser ut som en drittunge betalte jeg barnebilett :whistle:

60/6 = 10 kr pr. boks ;)

Joda, messa var fet nok den :yes:

Endret av Lskgutt
Lenke til kommentar

Dere som er der må stikke innom Microsoft-standen klokken 14:00. Undertegenede viser altså frem Age of Conan (Funcoms nye MMO for neste år) på storskjerm. In-game demo og videoer, og jeg inviterer alle til å stille så mange spørsmål dere vil. Har holdt denne presentasjonen der hver dag siden torsdag nå, så hvis dere har vært der før, blir det ikke noe nytt i morgen. Hjertelig velkommen og si gjerne hei! :-)

Lenke til kommentar

Etter ønsker skriver jeg noen setninger om Viva Piñata;

Etter å ha testet ut noen av de andre spillene på messen, bestemte jeg meg for å prøve ut det første "barnespillet" som skal komme til X360. Hadde lest en del om det fra før av, og konseptet hørtes interessant ut i mine øyne. Tok meg derfor litt tid til å prøve å sette meg inn i det.

Etter å ha fyrt opp spillet, møter jeg en utrolig sjarmerende og detaljert grafikk som setter prikken over i'en i dette søte spillet, som er sagt skal ha en målgruppe på folk mellom 6 og 11 år (!!).

Jeg merket fort at eldre spillere kan også ha mye gøy med dette!

Jeg startet med å bygge en liten koselig hage, ved hjelp av spader og andre redskaper, og etterhvert plantet jeg noen trær osv, og plutselig dukket det opp noen søte, fargerike piñataer :) Fikk et stort smil om munnen da de første skapningene satte sin bein i min egen hage :!:

Gameplayet er utrolig vanedannende og jeg fikk dilla etter første sekund, selv om det tok en liten stund før jeg skjønte hva jeg skulle gjøre, men det kommer seg fort.

Uansett, Viva Piñata skrudde ikke ned mine forventninger, og var like nusselig og moro som jeg hadde håpet på.

Bor dere ikke langt unna, anbefaler jeg at dere stikker innom EW en tur imorgen :yes:

Mvh Julian ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...