Tøffli Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Aiaia, ble overasket over at R6 ble vist frem der! Sammen med CoD3, GoW og Splinter Cell er det blant mine garanterte spillkjøp i år! Flott at det ikke sliter med FPS eller noe Og er enig... de som ikke har skjønt vitsen med HD trenger virkelig en tur til den messen der. Splinter Cell: DA ville nok ikke blitt det samme uten for min del... Selv har jeg et billig 27" TV fra Samsung somkjører 720P... kjøpte det vel for ca 7000KR rundt juletider, og du verden for en forskjell tilogmed med en billig-TV slik som det. Spilte nå nylig på en vanlig TV, og jeg bare fnøs av det og gav opp da jeg bare kunne se noe grautete greier langt der fremme i CoD2 Så nå gleder jeg meg veldig til MS slipper HD-DVD addon, slik at jeg også kan se film i skikkelig oppløsning. TV'en min sliter nemlig enormt med kvaliteten når den får signaler med lav oppløsning... Wii here we go Edit: Nei nå har jeg aldri... så Splinter Cell SÅ bra ut?? Det der kan da umulig være langt bak GoW? Kan det...? Endret 12. oktober 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Når jeg er skribent og evig PSP-frelst på PSPAvisen.com, tror jeg det blir lite sannsynlig for at jeg tar i en NDS, men takk som byr. Synd.... Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Når jeg er skribent og evig PSP-frelst på PSPAvisen.com, tror jeg det blir lite sannsynlig for at jeg tar i en NDS, men takk som byr. Synd.... 7058861[/snapback] Hmm... hadde ikke gjort noe med litt info om GTA: VCS, Killzone og.... METAL GEAR SOLID Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Vet at dette er litt of topic. Kan du som har litt greie på psp, fortelle meg hvor jeg finner en psx og N64 emulator til psp som virkelig funker? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Aiaia, ble overasket over at R6 ble vist frem der! Sammen med CoD3, GoW og Splinter Cell er det blant mine garanterte spillkjøp i år! Flott at det ikke sliter med FPS eller noe Og er enig... de som ikke har skjønt vitsen med HD trenger virkelig en tur til den messen der. Splinter Cell: DA ville nok ikke blitt det samme uten for min del... Selv har jeg et billig 27" TV fra Samsung somkjører 720P... kjøpte det vel for ca 7000KR rundt juletider, og du verden for en forskjell tilogmed med en billig-TV slik som det. Spilte nå nylig på en vanlig TV, og jeg bare fnøs av det og gav opp da jeg bare kunne se noe grautete greier langt der fremme i CoD2 Så nå gleder jeg meg veldig til MS slipper HD-DVD addon, slik at jeg også kan se film i skikkelig oppløsning. TV'en min sliter nemlig enormt med kvaliteten når den får signaler med lav oppløsning... Wii here we go Edit: Nei nå har jeg aldri... så Splinter Cell SÅ bra ut?? Det der kan da umulig være langt bak GoW? Kan det...? 7058822[/snapback] Helt enig at HD er veldig bra for Xbox 360 spilling selvsagt! Da jeg skrev om HD lenger opp i tråden, og at folk som ikke skjønte vitsen burde se det først (og da med godt kildematriale og), så tenkte jeg på film på HD projektor og HD TV. En ting er skarpheten i bildet, men skarpheten i dybden, dybdefølelse i bildene er utrolig. I noen sener er det nesten som å titte ut av et vindu. Splinter Cell så bra ut, ja. Men jeg fikk ikke fullstendig hakeslepp av det på den måten at det så vanvittig mye bedre ut enn alt annet til 360. Men det var virkelig pent. Skulle jeg gjerne sett det på en høykvalitets hdtv og i større størrelse, men får vel vente til det er i hus Angående HD-DVD addon til Xbox 360.. tror det blir en billig pris for inngang til å få sett HD film matriale, ja! Var på Panasonics stand og snakket med de om BlueRay. Introduksjonsprisen på deres BlueRay spiller var 14.000(!). Den lanseres nå snart. Og det blir spennende å se kvaliteten på PS3's BlueRay spiller sammenlignet med de dyrere stand alone BlueRay spillerne. Sier som han i posten reklamen "Njaaa. skeptisk". DVD spilleren på PS2 og Xbox/Xbox360 var jo ikke all verden. Men vi får se. Dr Peedee Lenke til kommentar
wise Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Debugs har alltid hatt 60GB harddisk, så det er ikke noen nyhet forresten. 7058330[/snapback] nja, min debug har nå 20 GB, 12 GB ledig, akkurat som din vanlige butikk-xbox. det finnes forskjellige debug-varianter. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 En time i kø for Elkjøp sjappa... Var det noe der som gjorde det verdt det? Var det noen skikkelig knalltilbud? Jeg bare orka ikke stelle meg i den køen der. Søren og, mener jeg så et fotballspill på den store hd-tv bak på Microsoft standen - men kastet bare såvidt et halvt øye på det fordi jeg trodde det var fifa 2007. Hadde jeg visst det var pro evo så skulle jeg sett mere på det. Dr Peedee Angående den sjappa så var det egentlig ikke noe spesielt bra der. Prisene var kanskje noe billigere enn vanlige butikker. Men Xbox 360 med PGR3 var egentlig ganske billig, men 360 har jeg jo allerede så det ble det ikke noe av. Ellers så var det vell et par filmer som hadde en grei pris. I tillegg til noen vanlige xbox spill til 49 kr og WoW til 99. Men det eneste jeg kjøpte der var et par billige filmer og Xbox Live Vision kameraet til 360'en. Altså ikke verdt å vente så lenge. Man blir liksom mer fristet å titte innom når det er mange som er interessert i å kjøpe. Trodde forresten også først at det var FIFA 07 men med en gang jeg så litt mer på det så merket jeg den store forskjellen. Måtte sitte der en stund før en av de som spilte til slutt ga meg kontrollen. Jeg som bare har spilt FIFA det siste året klarte å vinne kampen 2 - 0 med Inter, noe jeg er ganske fornøyd med. Spillet så som sagt skikkelig bra ut på HD og med det lydutstyret som var der så føltes det helt ekte fotballaktig ut. Ser frem til 27. oktober nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg var også der på pressevisningen og spilte Gears Of War. Helt fantastisk! Grafikken er den beste jeg har sett. Men selvfølgelig var jeg der for å spille Wii og det gikk mest i den. Men Gears Of War var sykt! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Dr.Peedee: Hehe, det er noen som har skikkelig TV ja Har egentlig ikke sjekket ut noen skikkelige projektorer selv, kun en helt OK projektor som vant en eller annen test i sommer for best bildet i priskalssen 15-20K. Og den var faktisk heller ikke så værst, så kan nesten ikke tenke meg hvordan den dere testet var! Når det gjelder HD-DVD addon til MS gleder jeg meg bare mer og mer! Dersom den faktisk har i nærheten, eller like bra bilde som den BlueRay spilleren til 14K blir jeg fornøyd. Men vet noen introduksjonsprisen for en HD-DVD spiller i Norge? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 GoW3 7057168[/snapback] Gears of War 3!?!?! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vennligst hald dykk til trådens emne. Innlegg som ikkje er relatert til messa blir fjerna. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 GoW3 7057168[/snapback] Gears of War 3!?!?! 7063455[/snapback] Hvorfor alle disse !?!? tegnene? Leste du ikke hele setningen min da? Gow3 sto i følgende sammenheng: Kan bare tenke meg oppstusset hvis de hadde kjørt GoW3 på en stor LCD TV - om enn ikke annet spilt av en firmarepresentant som show off i ny og ne. Jepp, kunne ikke du tenkt deg oppstusset hvis de spilte Gears of War 3 på messen? Eller kanskje enda enklere bare tenkt at det bare var en trykkleif? Vel vel. jeg er vel samma ulla jeg da som gadd svare på innlegget. Dr Peedee Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Dr.Peedee: Hehe, det er noen som har skikkelig TV ja Har egentlig ikke sjekket ut noen skikkelige projektorer selv, kun en helt OK projektor som vant en eller annen test i sommer for best bildet i priskalssen 15-20K. Og den var faktisk heller ikke så værst, så kan nesten ikke tenke meg hvordan den dere testet var! Når det gjelder HD-DVD addon til MS gleder jeg meg bare mer og mer! Dersom den faktisk har i nærheten, eller like bra bilde som den BlueRay spilleren til 14K blir jeg fornøyd. Men vet noen introduksjonsprisen for en HD-DVD spiller i Norge? 7062207[/snapback] Projektorer i prisklassen 15-20k i dag lager veldig bra bilde! Ingen tvil om det. Så en av de der oppe på messen i dag når jeg var der igjen. Så også den Mitsubishi projektoren fra i går til 30k på nytt. Vanvittig. Brukte mere tid på den i dag, hadde med maddamen, hun likte den og. Den var så mye bedre enn den til ca 16k som også lanseres i disse dager (Epson TW 700). Vanskelig å forsvare prisen, men... for se hva som skjer... Var innom Toshiba på messen i dag også og så litt på HD-DVD spilleren som de lanserer snart. Mener prisen var på 5990 eller var det 6990? Ah. Husker ikke helt. Uansett, jeg venter på modellen over som kommer senere i november/desember . Tror den koster rundt 8000. Får se hva jeg gjør, kanskje det blir 360' addon HD-DVD først hvis den holder sånn rimelig mål. Dr Peedee Lenke til kommentar
Teds Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 *Glede seg* Skal dit i morra, håper å få testet PES6 og knuse kompisen min i tillegg. Har et spørsmål, er det noen maksimumsgrense for hvor mange mobiler man har lov til å levere? Dere skjønner, Jeg har 6(!) mobiler som ligger å slenger og har ikke mot til å kaste dem. Da jeg leste at man fikk en liten premie for levering av mobiler tenkte jeg at jeg kunne levere dem der, men vil det være tåpelig å komme med hele 6 mobiler? :!: Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Var der idag, ventet spent på at Age of conan skulle vises fram, og faen jeg har lyst på det når det kommer ut. Hvordan man lager karakteren ser spennende ut. man fikk også se hvordan byene man kan lage fungerte kan hende det er gammelt info, men har ikke fulgt noe særlig med på spillet Endret 13. oktober 2006 av mr_james Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Edit: Ble bare tull, sorry Skal forresten er tur dit imorgen Gleder meg til å teste Viva Piñata, Double Agent, Rainbow Six og PES6 Dere som har tatt turen dit, skuffet det, eller var det et bra arrangement? Håper turen er verdt det, reiser nemlig fra Sandvika. Mvh Endret 13. oktober 2006 av JulianR Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Som jeg postet i "Inntrykk av Wii"-emnet, har jeg nå fikset en artikkel om litt Wii-spilling på Electroworld. Den kan finnes her; http://wii-fan.net/feature/wii-paa-eletroworld.html Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Eller kanskje enda enklere bare tenkt at det bare var en trykkleif? Vel vel. jeg er vel samma ulla jeg da som gadd svare på innlegget. Dr Peedee 7064732[/snapback] Jeg latet som jeg var for dum til å skjønne at det var en skrivefeil. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Da er jeg hjemme fra EW Var absolutt verdt turen! Spilte SC Double Agent, Viva Pinata, PES6, Rainbow Six og Eragon (i tillegg til de andre titlene som har demoer på marketplace). Likte PES6 og Splinter Cell aller best. PES6 viser nok en gang at det er det beste fotballspillet (etter min mening), med flotte animasjoner, god flyt, fin spillmotor og flere lisenser Splinter Cell var også utrolig bra! Nydelig (bokstavelig talt) grafikk, veldesignede brett og SC-feelingen er fortsatt der. Rainbow Six skuffet heller ikke, og hadde flott grafikk, dog hakket vassere enn SC, men hadde også engasjerende gameplay og nye ideer til sjangeren. Disse tre blir kjøpt, uten tvil. Dere som enda ikke har tatt seg en tur, som ikke bor altfor langt unna: Stikk innom! Absolutt verdt det God helg videre! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Edit: Ble bare tull, sorry Skal forresten er tur dit imorgen Gleder meg til å teste Viva Piñata, Double Agent, Rainbow Six og PES6 Dere som har tatt turen dit, skuffet det, eller var det et bra arrangement? Håper turen er verdt det, reiser nemlig fra Sandvika. Mvh 7066334[/snapback] Var der i dag! Reiste også fra Sandvika, og kan absolutt si at turen var verdt det! Mye artig å se og mange konkurranser å delta i! Endret 14. oktober 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå