Finnduz Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei Lastet ned en portal fra nettet nettopp. Jeg lastet opp filen index.php samt endel andre filer. Men når jeg åpner selve siden kommer det fram: Warning: include() [function.include]: Failed opening '_mysql.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear:/web/www/include') in /web/www/frac/users/f/futuredesign/index.php on line 2 men, i disse linjene står det bare: <?php include("_mysql.php"); include("_settings.php"); include("_functions.php"); include("_ipban.php"); ?> Så spørsmålet er, hva betyr dette? jeg er newb men skulle ønske jeg kunne få et godt svar og kanskje en liten forklaring på hva dette betyr. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det tyder vel på at du ikke har lastet opp noen fil som heter _mysql.php... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Denne hører til her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=342 Endret 12. oktober 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå