Gotham Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kjøpte meg denne HDTVen http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text men problemet er at jeg ikke får koblet 360en til HD Jeg har disse tilkoblingsmulighetene: 1.HDMI 2.Analogue rgb(PC/Component) 3.RGB 1(skart) 4.RGB 2(skart) 5.S-Video Jeg mente at jeg skulle koble den til nr 2, men der kommer det opp "out of range" på skjermen. Det som gjør at jeg tviler, er at du ikke kan sette den røde, grønne og blåe ledningen direkte inn tv-en, det er en slags mellomkobling. Trenger eg noen andre ledninger? Eller i verstefall, går det ikke ann å koble 360en til tven? det var jo derfor jeg kjøpte tven:-( Beklager, viss det er dårlig forklart, men jeg absolutt minimalt med erfaring på dette området. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Har du core eller premium xbox 360? Du trenger en xbox komponent kabel som følger med med premium, den setter du inn i de kontaktene med samme fargene på tv`n. Da må du ikke glemme å switche den lille knappen på kontakten fra tv til HDTV (switchen finner du på den gullbelagte 360 kontakten. håper det hjelper Endret 12. oktober 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du core eller premium xbox 360? Du trenger en xbox komponent kabel som følger med med premium, den setter du inn i de kontaktene med samme fargene på tv`n. Da må du ikke glemme å switche den lille knappen på kontakten fra tv til HDTV (switchen finner du på den gullbelagte 360 kontakten. håper det hjelper 7057035[/snapback] ja, har komponentkabelen(premium), og har switcha den knappen Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Kan være samme problem som en kammerat av meg hadde, at TV'n ikke støttet 60hz HD-signaler. Sjekk manual(eller med elkjøp hvis de har noen fornuftige folk i din butikk) om TVen kan vise 60hz HD-signal, for all del ikke la de "sende den inn til reprasjon" ta heller og prøv og få heva kjøpet da. Endret 12. oktober 2006 av Civilix Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 http://www.sharp.ch/D/download.asp?file=/u..._lc32sa1e_d.pdf holder på å lese bruksanvisningen på tysk og der står det sant nok om en adapter "komponent med adapter via pc ingang" Har du prøvd å fikle med tv-instillingene i menuen til tv`n? Prøvd de forskjellinge instillingen når det gjelder tilkoplinger og type osv? Ser at du i hvert fall kan bruke VGA men da må du skaffe deg en Xbox 360 VGA kabel. Dette gir dog ikke det beste bilde, fargene blir litt blassere men bildet muligens litt skarpere. Du kan jo bruke angreretten! Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 http://www.sharp.ch/D/download.asp?file=/u..._lc32sa1e_d.pdf holder på å lese bruksanvisningen på tysk og der står det sant nok om en adapter "komponent med adapter via pc ingang" Har du prøvd å fikle med tv-instillingene i menuen til tv`n? Prøvd de forskjellinge instillingen når det gjelder tilkoplinger og type osv? Ser at du i hvert fall kan bruke VGA men da må du skaffe deg en Xbox 360 VGA kabel. Dette gir dog ikke det beste bilde, fargene blir litt blassere men bildet muligens litt skarpere. Du kan jo bruke angreretten! 7057180[/snapback] tusen takk, trengte bare å skifte fra "PC" til "Component" Tusen takk!! Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare hyggelig! Gamers for gamers on gamer.no Lenke til kommentar
klo Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare et spørsmål, er du fornøyd med den tv'en? Vurderer å kjøpe den selv. Skal brukes til xbox360 og filmtitting for det meste Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 Bare et spørsmål, er du fornøyd med den tv'en? Vurderer å kjøpe den selv. Skal brukes til xbox360 og filmtitting for det meste 7057358[/snapback] hittil er jeg veldig fornøyd, men har bare "prøvd" den tre timer. Og har eller ikke så veldig stort sammenligningsgrunnlag:-D Er litt flau nå, men jeg har et nytt problem: Jeg får ikketil å finne ut hvor jeg skal sette inn de andre ledningene for å få lyden. Jeg har satt den hvite og den røde ledningen i Output(audio). Men det er også en annen type inngang under den componentinngangen, som der står audio(R/L), ø 3,5 mm stereo. Jeg er visst virkelig ubrukelig i dette:-D Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Skal du ha lyd inn på tv'n så er vel audio INPUT mer i din gate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå