Gå til innhold

Utskrift på A3 (I butikk) (ikke fotografier)

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei!

For tiden leser jeg mot opptaksprøver i medisin, og i den forbindelse lager jeg en del tankekart. Disse ønsker jeg å få printet i A3-størrelse, for deretter å fylle ut med håndskevne notater -> pugge...

Er det noen som kjenner til butikker som leverer slike løsninger? Har hørt snakk om at Binders tuller med slikt, men har ikke funnet ut noe på nettsidene deres.

Her et et typisk tankekart:

14732.jpeg

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes fotobutikker som har vanlige A3 printere tilgjenglig og derfor kan skrive dette ut for deg enten på vanlig papir eller fotopapir. Akkurat hva prisen på dette ligger på, er vanskelig å si. Men det skader ikke å ta en runde der du bor og spørre. Bor du i Oslo har du jo et godt utvalg, og i verste fall har du Allkopi. Tror de ligger i Nedre Slottsgate. Har hørt at de er dyre, så kan lønne seg å ta en runde først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Takk skal du ha. Visste ikke at vanlige fotobutikker kunne skrive opp til A3 på vanlig papir. Trodde bare de hadde "forstørrelsesmaskiner" til slikt... Skal sjekke det ut.. Bor i Stavanger, men har jo forsåvidt et greit spekter av fotoforretninger her også :)

Mvh.

TH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...