Scotty Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hei! blir ikke så altfor lenge til jeg kjøper Lett-MC. Tar gjerne imot positive/negative sider ved syklene. Valget står mellom: Honda NSR Sachs XTC Cagiva mito (Tilfeldige eksempelbilder) Er åpen til forslag av andre sykler! Kommer ikke til å kjøre så altfor lange turer, mer korte distanser. Skal være racing sykkel. Komfort telles. Pris: 25.000-35.000 Mvh Scotty Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 honda nsr er en bra sykkel.. og du glemte aprilia rs Lenke til kommentar
scoot Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 mito er klart råest, NSR er jeg ikke SÅ glad i men holder lenge og er billig. Resten er opp til deg selv, velg den du liker Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Skal sannsynligvis ha 2 på sykkelen innimellom, da blir NSR det beste valget? Virker ikke som om det er så god plass til 2 på Mito og XTC akkurat.. Endret 13. oktober 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvilken av syklene drar best? Nsr og Mito? Hvem av dem har best lyd? (dypeste) Hvor mye koster dekk? Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 syns at nsr har best lyd..nsr drar ganske bra med malossi 180 selynder og gasser...har hat min i 190 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 HAHA, 190 ja ? Lev videre i troen gutt, du får ikke 190 på en NSR i ekte fart uansett hvor mye du ønsker det. Nok om det, mito er råere på ALLE punkter. Grommere lyd og vil jeg tro. Lenke til kommentar
illest Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er jo ingen tvil!! En rød MITO for alle penga!! Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 en nsr med 180 trimselynder,trimforgasser og jolly motor trimpotte og en cdi uten sperre i så går en nsr ganske så bra..må jo dreves om da.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 har xtc selv, er helt jævlig å sitte på du sitter liksom 1 meter høyere enn sjåføren :!: den xtc du la ut bilde av er en 4-takter, men de som er gamlere enn 2003(?) er 2-takt ville valgt mito jeg selv om jeg liker nsr ganske godt å da Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Du sitter mye høyere enn sjåfør på alle racing sykler ;p Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Du sitter mye høyere enn sjåfør på alle racing sykler ;p 7069643[/snapback] men serr, xtc er alvorlig høyt! men det er vel fordi det er så rå sittestilling på den Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Er ikke fullt så imponert over lyden på Mito. Mito lyd: http://video.google.com/videoplay?docid=87...594791&q=cagiva Nsr lyd: XTC lyd: http://youtube.com/watch?v=rMwXzxAxCaU Vil si at xtc har best lyd, men Mito er fortsatt en nydelig sykkel! Tror valget står mellom Xtc og Mito nå, er for mange som har NSR. Billigste Cargiva'n jeg har sett koster 36.000kr, så de er litt dyre. Hva er for/mot argumentene for de to syklene? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Er ikke fullt så imponert over lyden på Mito. Mito lyd: http://video.google.com/videoplay?docid=87...594791&q=cagiva Nsr lyd: XTC lyd: http://youtube.com/watch?v=rMwXzxAxCaU Vil si at xtc har best lyd, men Mito er fortsatt en nydelig sykkel! Tror valget står mellom Xtc og Mito nå, er for mange som har NSR. Billigste Cargiva'n jeg har sett koster 36.000kr, så de er litt dyre. Hva er for/mot argumentene for de to syklene? 7072130[/snapback] grunenn til at Xtcen har fetest lyd er vel det at det er firtakter men firtaktere akser dårligere en 2 taktere da og tror den har litt dårligere toppfart en NSR og mito. Vist du vil ha litt respekt når du kjører forbi ville jeg styrt unda NSR, det er et så vanlig syn (vertfall der jeg bor). Jeg synest at Mitoen er den peneste sykkelen uten Tvil og det er vel den som går best orginalt mvh Jan-Ove Edit: Har du sett på Derbi GPR 125 ? dette er en utrolig bra sykkel ! jeg synest den er utrolig pen og, vist du vil trimme den er GPR 125 den letteste sykkelen å trimme av alle lett sykler, det er ganske enkelt: du kjøper en sikring hos din nærmeste bensin stasjon og putter den i det ledige hullet under setet. da får den 25 hester og det går skam fort ! Endret 15. oktober 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Evil-Duck: xtc går ganske likt mito org! yes, xtcen der var en 4-takter, går litt dårligere, men mindre vedlikehold skal du trimme bør du kjøpe en 2-takter, da 4-taktere er veldig dyre å trimme, å du får lite hk for pengene! men om du skal kjøre orginalt, er 4-takt et bra alternativ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan er det med Lett-mc og trim? Kan man trimme så mye man vil uten å få konsekvenser? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hvordan er det med Lett-mc og trim?Kan man trimme så mye man vil uten å få konsekvenser? 7076481[/snapback] Er samme regla som for mopeder. Usikker på om bota er lik da. Menom man har en plombert lett-mc så kan man fjerne plomba og omregistrere den til mellom/tung-mc hvis man tar lappen på det. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 men så er det ikke så stor sjangs å bli tatt med trim på Lett sykkel som på moped Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) men så er det ikke så stor sjangs å bli tatt med trim på Lett sykkel som på moped 7076893[/snapback] Men det er fortsatt en sjanse(?) Og hva vil konsekvensene være hvis man blir tatt uten plomba? Hva er toppfart på org Mito? Hvorfor er Mito'er så dyre? Cagiva=Italiensk? Får mye mer for pengene hvis det er snakk om tung r-sykkel Endret 15. oktober 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 men så er det ikke så stor sjangs å bli tatt med trim på Lett sykkel som på moped 7076893[/snapback] Men det er fortsatt en sjanse(?) Og hva vil konsekvensene være hvis man blir tatt uten plomba? Hva er toppfart på org Mito? Hvorfor er Mito'er så dyre? Cagiva=Italiensk? Får mye mer for pengene hvis det er snakk om tung r-sykkel 7077080[/snapback] Cagivo= Ducati = Dyrt Mitoen skal vist gå nesten 130 etter det jeg har hørdt og vist du blir tatt uplombert så kan du risikere en bot på 4200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå