Reached Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 På skolen min skal vi lage egne t-skjorte motiv. dvs at vi kan tegne noe og sette det på et klesplagg. Er det noen som har gjort dette selv? Skal legge ut hvordan min skal se ut så fort jeg blir ferdig Lenke til kommentar
MGL Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg har ikke lagd et eget motiv, men jeg har printet ut logoer osv, også trykket det på en hvit t-skjorte. Trykket blir desverre helt utvasket med en gang... Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Ja jeg jobber med det. Motiv som du printer ut fra pc varer desverre ikke så lenge. Du må vaske t skjorten på 30 grader og på vranga. Da skal den holde noen vask. Slikt er mest for de som skal bruke de på seminar en helg, eller i utdrikningslag, bursdager osv. Jeg har bestil fra feks. spreadshirt.no der er det annen type transfertrykk og det holder seg veldig bra. Men da er det mer egenkomponert tekst og et utvalg av grafikk som du kan bruke. Skal du ha et egetlaget bilde som holder godt, koster dette endel og man gjerne må bestille flere eksemplarer. Endret 15. oktober 2006 av Myrsnipa Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Kan anbefale Spreadshirt ja. Forvent litt ventetid. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lagde denne for en stund siden. Veldig enkel, men. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Denne lagde jeg Fikk faktisk 6 på den... http://ic1.deviantart.com/fs11/i/2006/250/...__by_Akarno.jpg (Tskjorten er oransje så selve printutgaven har ikke bakgrunn.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå