maibritt Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det noen her som har vært borti at motoren fusker? Min Chrysler Neon oppfører seg underlig for tiden. Rykkete å kjøre og mister fart. Den går fint på tomgang og ved høy hastighet, men slakker jeg av, begynner den å miste gass. Selv om jeg gir på blir det ikke høyere turtall og det føles som om gassen jobber imot. Jeg har hatt den på verksted og skiftet plugger,pluggledninger, coil, styrehjerne og sjekket avgasser og katalysator, uten endret resultat. Dette er ikke konstant men kommer og går, uavhengig av varm/kald motor. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Har du byttet luftmassemåleren? Feil på denne KAN gi slike symptomer. Lenke til kommentar
maibritt Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Har du byttet luftmassemåleren? Feil på denne KAN gi slike symptomer. 7058719[/snapback] Den er sjekka uten å finne noen feil på den. Lenke til kommentar
otis Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 TPS, Throttle Position Sensor, kan det vel kanskje være. Den registrerer hvor mye gass du gir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå